Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av spuzz
Min bil är en av de som klättrade förbi din. 4565 i kön. Valde bort Ocean Race av just den anledningen och förklaringen verkar vara underleverantörerna och den hårda orderingången. Vi hade fått vår i prel. slutet av mars eller början av april
Xioz skrev:Har en XC60 OCR , igår var de 4700 före idag 5300 :)

Stabilt det dära. Måste ha problem med underleverantörerna!

Min ska komma enligt återförsäljaren i februari.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Xioz skrev:
ayzac skrev:Beställde en XC60 OCR den 29/9 för leverans V52.

Där har du tur, vart beställde du?
Spelar ingen roll vart man beställer, det är fabriken som styr det:) Själv beställde jag 25/9 för leverans v.1.
av ayzac
Xioz skrev:
ayzac skrev:Beställde en XC60 OCR den 29/9 för leverans V52.

Där har du tur, vart beställde du?

Beställde hos Bilia Skövde , vi får väl se om jag har tur eller inte :)
av kmi
Min er også en XC60 OCR
Bestilte 26/9 lev. vecka 52
kö plats 4566 (gick 100 placering op i går)

Nogen der ved om där er nyheder v46 iår ?
Användarvisningsbild
av volvobrasse
kmi skrev:Min er også en XC60 OCR
Bestilte 26/9 lev. vecka 52
kö plats 4566 (gick 100 placering op i går)

Nogen der ved om där er nyheder v46 iår ?
Nyheter v46? Vad kan det vara?:)
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Förresten, det står ju "du kan ändra din order t o m: 2014-bla-bla". Då veckor och könummer hoppar omkring, är det någon här som varit med om att just detta sista datum ändrats, dvs blivit tidigarelagt och ordern blivit fryst för ändring? Anledningen att jag undrar är att jag fortfarande går och funderar på ev saker som jag kanske ska ändra.
av Rudolfs
volvobrasse skrev:Förresten, det står ju "du kan ändra din order t o m: 2014-bla-bla". Då veckor och könummer hoppar omkring, är det någon här som varit med om att just detta sista datum ändrats, dvs blivit tidigarelagt och ordern blivit fryst för ändring? Anledningen att jag undrar är att jag fortfarande går och funderar på ev saker som jag kanske ska ändra.
Min las ju fram såklart när jag beställde en ny bil iprincip, men annars har min inte rörts, står fortfarande 29/10 som sista ändringsdag, men jag funderar fortfarande på om jag ska ändra något.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 203

Uppdatering: Var förbi mekonomen idag och k&[…]

Tog och undersökte lite mer idag. Rev bort ma[…]

Oljebyte i Haldex

Ni som bytt oljan i Haldexen hur gör för[…]

Välkommen ut i trafiken