joel80 skrev:skyrazer skrev:moffe skrev:Är det inte sensus touch connect som det har varit diskussion här tidigare???
Det lär ska få installerat i tidigare bilar, my12 my13 osv.
Men kostar väl en hel del... 15tkr eller så. Man installerar en sepparat box och sedan en ny ram run skärmen för "touchen".
Stämmer bra att det går att eftermontera. Kravet är dock att man har en 7"-skärm 
Var inte kravet också att man måste ha Volvo on Call då man då har uppkoppling i bilen?
Nä, det skall fungera vilket som så länge du har 7"-skärmen.
Bilen blir ju en WIFI-hotspot som du skall kunna koppla upp genom tex. mobilen.
Ännu så länge är det lite luddigt men det har inte stått något krav om VOC ännu som jag läst.
Dock kommer i alla fall jag ha svårt att motivera 15' på något jag EGENTLIGEN inte behöver, tycker det fungerar prima idag :)
Saxat från IDG: "Androidenheten kommer att säljas för att eftermonteras i bilar och kan kopplas upp via förarens vanliga mobiltelefon. Den som i stället väljer att montera utrustning för att kunna lyssna på strömmande musik från start får en annan lösning som Volvo tagit fram tillsammans med Ericsson och Mitsubishi. I stället för en full Androidenhet har bilen då en tunn klient som kopplas mot en molntjänst där alla appar körs i stället för direkt i bilen. "
... Så jag hoppas på det bästa eftersom jag inte har VOC själv