Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av myvolvoXC60
perhall skrev:
hk1971j skrev:
perhall skrev:20" Pirelli Zero sänker bilens komfort till 740-nivå, tyvärr... jag tycker konsitgt nog att 18" funkar med R-design på xc70... tyvärr kan man inte avgöra däckfabrikat när man beställer bilen...vilket väl är tur för Volvo.../PH
Jag kollade med ett par kollegor som kör XC60-R. En med 20" Orginal från Volvo och en som fläskade till med en uppsättning icke Volvo fälgar på 20" som kostar nära en Thailandsresa :D

Båda säger att komforten får stryka med, men det är det värt för utseendet säger dom.

I mitt fall höll jag mig till 18" då jag tycker det sticker iväg en hel del kosing totalt, och kanske får jag vuxenpåäng för att jag håller igen lite? :-O)

Nä. jag är inte smålänning ;-//
Klart du ska ha vuxenpoäng för 18". Lika många som för ICA- och Polarn o Pyret-korten:)
Ska försöka ta några bilder, om vädret tillåter när jag får den.
av myvolvoXC60
Nu har jag fått min bil och varit ute och kört hela helgen :D :D :D :D . Måste säga att jag är så himmla nöjd med att alla funktioner som den har. Hitintills har de funkat klockrent (när man kom på hur de funkade ha ha). Beställde bland annat svart innertak vilket jag var lite osäker på men det blev jättebra. Tänkte lägga upp några bilder men det blev för krångligt då jag inte har någon stans att lägga upp dem så att jag kan länka ??:-/ .
av myvolvoXC60
Här kommer några bilder i alla fall. På volvo precis innan jag fick nycklarna Bild

Polestar trimm hihihihi
Bild

Första stoppet efter att jag lämnat volvo.
Bild

Svart innertak.
Bild
av xerys2012
Riktigt skysst!!! E så jäkla avis på det svarta innertaket!! Audi S-line har ju haft så hur länge som helst, men inte volvo. Fanns inte som options till min V60 ja köpte i höstas =(
av myvolvoXC60
En liten kommentar till bilden med svart innertak. De beiga skinndetaljerna på huvudstödet försvann tyvärr då de satte dit DVD-skärmarna bak. Lite synd tycker jag.
av hk1971j
Nice!! :grin:

Vit R-Design is da shit som man säger :lol:

Min bil går framåt med stormsteg.. Just nu står det leverans vecka 7....

Bilderna som lades in här får mig att tänka....

Snart My Preeeeeeecious :-)
Användarvisningsbild
av MartinS
Om man vill ha mörk inredning var ju svart innertak pricken över i:et, snyggt!

/Martin
Användarvisningsbild
av Perra83
Snyggt!!!!!
Svart innertak har jag längtat efter i 8 år. S70R skulle ha haft det enligt mig, mina hade det inte....

Grattis till nya bilen!! PMa när den är till salu vol:-)
av Xc60express
Riktigt Cool! Vi beställde en vit XC 60 R-design AWD med Hitech-paket, Herrgårdsvagnspaket, elstolar, 20-Cratus och RSE, den 18 nov och vi är nu lovade leverans den 1 feb! Känns riktigt kul! Inspirerande att se din maskin. Tack för bilderna! Jag kör idag en XC 90 R-design -11 så det blir kul med en modern XC-maskin. :D Jo, glömde, självklart kromade taklister!
av myvolvoXC60
Xc60express skrev:Riktigt Cool! Vi beställde en vit XC 60 R-design AWD med Hitech-paket, Herrgårdsvagnspaket, elstolar, 20-Cratus och RSE, den 18 nov och vi är nu lovade leverans den 1 feb! Känns riktigt kul! Inspirerande att se din maskin. Tack för bilderna! Jag kör idag en XC 90 R-design -11 så det blir kul med en modern XC-maskin. :D
Då kan jag säga att jag har de flesta tillval på min bil ock kan säga att alla (förutom DVD-spelarna bak, de funkade inte som jag trodde :( ) har funkat precis så där som man vill att de ska funka. Är mycket nöjd. Elstolar fram med minnesfunktion i nyckeln är kanon.
Ökad komfort med 17”

Däckdimensionen 245/55R18 är vad jag sku[…]

Då förstår jag. Det kan vara v&au[…]

Du kan vrida lite gran och dra samtidigt, misst&[…]

Vilket pill, då har du att göra. :-) […]