- ons 21 aug 2013, 15:12
Jag har bilen inne nu för annat. Visserligen en V40 men jag antar att det är lika blåtandsenheter i alla volvos bilar.
Precis samma sak för mig, har jag telefonen i fickan eller i baksätet så låter det perfekt men i och med att jag sätter den i Brodithållaren så börja telefonsamtal bluddra och låta illa samt att Spotify hackar lite då och då.
Jag har en jailbreakad iPhone 4S.
Hertsh skrev:Jag har förstått att det är ett erkänt fel från Volvo men att de möjligen ännu inte har en lösning på problemet. Jag har mon bil inne på verkstad nu för att få det löst så vi får se vad som händer.Ok, då ska jag ringa dom omgående och fråga.
För övrigt, ljudet för mig och för andra parten är oerhört bra (skulle vilja påstå perfekt) när jag inte har telefonen i min Brodit-hållare som sitter nära Sensus-skärmen.
Jag har bilen inne nu för annat. Visserligen en V40 men jag antar att det är lika blåtandsenheter i alla volvos bilar.
Precis samma sak för mig, har jag telefonen i fickan eller i baksätet så låter det perfekt men i och med att jag sätter den i Brodithållaren så börja telefonsamtal bluddra och låta illa samt att Spotify hackar lite då och då.
Jag har en jailbreakad iPhone 4S.