Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Koma skrev:hehe voc är INTE borttaget... vet 250 gick fort;)

chefen ville ta ett litet race idag....

black r vs mb 600 sl,det gick rätt bra;) slog honom 0-200 om än knappt desutom tjuvstarta han lite med!
...nu ska han byta bil..haha...
Beställde du värmare till din??
BlackR skrev:
Koma skrev:hehe voc är INTE borttaget... vet 250 gick fort;)

chefen ville ta ett litet race idag....

black r vs mb 600 sl,det gick rätt bra;) slog honom 0-200 om än knappt desutom tjuvstarta han lite med!
...nu ska han byta bil..haha...
Beställde du värmare till din??
I specen står det VOC m fjärrstart parkvärm!!! :(
Men det betyder tydligen på volvo språk att den bara är förbered för styrningen, och att ingen värmare ingår!!! :( :(
XC90_Executive skrev:Bränsledriven värmare är det enda tillvalet man kan lägga till från fabrik på Black R. Värt varenda krona!
Mmmm jag vet fickreda på det idag.... :( men när jag beställde så sa handlarn att man inte kunde ta bort lr. Lägga till något på specen...
Men när det står VOC m fjärrstart parkvärm i specen, så tror man ju att det är monterat lr.???
Står "VOC m fjärrstart parkvärmare" på min offert på Black R, så det kan vara förvillande, absolut! Men bränsledriven värmare står inte med under standardutrustningen. Däremot står det med under option, eftersom jag valde det...Men som sagt, jag tog ingen Black R.

Går att eftermontera den värmaren också, kostar en del dock...

Längtar efter min nya bil nu! Skönt med lite drag igen! :wink:
När man inte är hemma då? :wink:

Efter jobbet? när man varit på stan? iväg någon annanstans? Jag använder värmaren jätteofta på vintern! Har haft det som tillval så länge det har funnits och det är faktiskt något jag aldrig skulle klara mig utan. Man blir ju beroende! :wink:

Det är ju det fina med VOC med. Man behöver inte veta exakt tid när man lämnar bilen, är bara att starta den med VOC-appen när man vill. :)
Pratade precis med Volvo.... Det går inte att eftermontera den nya värmaren.. :(
Så nu är det bara hoppas att det finns nya bilar kvar att beställa,,, för värmare har jag blivit lovad o det SKA jag ha...
Så är det någon som vet nån som är sugen på en BlackR utan värmare, så vet jag vart det finns en till salu ev. :D

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.