Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av grålle1
Boxen med lite info och dekal till bakluckan fick jag av Volvohandlaren, Intyg från polestar kom på posten efter att jag fyllt i mitt chassinummer på deras sida och slutligen nytt regbevis på posten efter att besiktningen var gjord.

Fast emblemet skulle jag aldrig sätta på min rensade baklucka som inte ens har kvar V O L V O
av Petzzon
grålle1 skrev:Boxen med lite info och dekal till bakluckan fick jag av Volvohandlaren, Intyg från polestar kom på posten efter att jag fyllt i mitt chassinummer på deras sida och slutligen nytt regbevis på posten efter att besiktningen var gjord.

Fast emblemet skulle jag aldrig sätta på min rensade baklucka som inte ens har kvar V O L V O
Det förklara saken har inte själv köpt Polestar uppgraderingen den var redan gjord dock var det inte anmält till Polestar vilket jag gjorde.

Min bil saknade T6 emblemet vid köpet så detta har jag kompletterat bilen med, vill ju ingen ska tro jag köpt en liten snåldiesel..... :D :D :D
Personligen tycker jag nog Polestar emblemet kunde vart snyggt intill
Användarvisningsbild
av Olle.H
Klart emblemet ska sitta på bakluckan! Boxen ser ut som ett större emblem, blev finfint inne på garageväggen!
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag kan inte med den bäbisblå fyrkanten på min bil, kanske funkar det bättre på en solidfärgad bil.
Jag kör med andra ord utan märket.

Märket får man av handlaren, certifikatet skickas hem.
av Petzzon
MartinS skrev:Jag kan inte med den bäbisblå fyrkanten på min bil, kanske funkar det bättre på en solidfärgad bil.
Jag kör med andra ord utan märket.

Märket får man av handlaren, certifikatet skickas hem.
Kan hålla med dig!! Passar inte alla färger, bäst till vit och svart.
Användarvisningsbild
av iigloo
Typhoon93 skrev:Har reggat min v70 2.5ft -09 i januari 2014,, har ej fått boxen med emblem :evil: :evil: bara intyg/certifikat.
Du får ligga på din verkstad och tjata. Ska få mitt imorgon. Det var en månad sedan jag uppgraderade.
Användarvisningsbild
av Micce1980
av S60T6AWD
Hej
Det blir ingen polestar logga i bilens skärm när man startar? Dekalerna kvittar för mig men polestar loggan i skärmen vore ju kanon. För min del så hade jag gärna avstått från att ha T6 och AWD bak på bilen, jag vet ju vad jag har. Och det kan ju vara roligt att överaska sina medtrafikanter. :-)-)
B230F går fett

Kolla här om det hjälper 1-2-1 = Luftm[…]

Byte huvudbromscylinder

..Håller tummarna för att det reparer[…]

30% etanol höjer definitiv förbrukningen[…]

Dina frågor kan du också pröva […]