Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av matsa71
improwise skrev:Ni som har inbyggd navigator (får det snart), hur väl står den sig eg mot fristående? Det är ju skönt att slippa en massa sladdar och sånt men 5 timmes uppgraderingar vi DVD osv känns ju rejält 90-tal jämfört med fristående eller iPhone/Android baserade.
Ja 5 timmar känns ju inte helt 2012. Väntar på en XC60 med RTI, men kör just nu en VW 2009 med inbyggd navi, där tar uppdateringen ca 45 minuter, och då kan man använda navigeringen under tiden. Samma kartor, Navtech.
av improwise
apersson850 skrev:Att bygga en kartfil med Mapsource till en Garmin tar flera timmar det också. Beroende på hur stort område man vill ha, förstås.
Har iof bara kört kartor över västeuropa på den Garmin 1690 jag har men där är det inte fråga om flera timmar, max en timme. Och man behöver inte ha motorn igång :)
av Tobbev
Förmodligen är det väl så att de 4 skivorna skall kopieras över till den interna hårddisken. Detta borde ta runt 1 timma max, men det kan säkert under extremt ogynnsamma förhållanden, tex om det är väldigt kallt eller om man kör 5 minuter åt gången, ta 5 timmar.

Jaja, den som lever får se. Väntar fortfarande på skivorna.
Användarvisningsbild
av petkas
Vad i h...e när jag försöker får fram aktiveringskoden så "säger" den bara "Du är inte berättigad till en aktiveringskod",OCH jag har gjord allting rätt. :evil:
av Tobbev
Fick mina i dag också. Frågan är nu bara när man skall få tid....
av Qualia
Jag har inte ens fått någon mail att den är skickad..
då lär det dröja...
Någon annan med 11b som inte har fått uppdateringen??
av Steff 99
Qualia skrev:Jag har inte ens fått någon mail att den är skickad..
då lär det dröja...
Någon annan med 11b som inte har fått uppdateringen??
Jag har varken fått mail eller nya kartor , så vi får väl vänta ett tag till !
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 29

Kom på det när jag hade fyrat av fr&ari[…]

Vilka motorer var våt kamrem?

Tänker på Fords ecoboost, där finn[…]

Köp bosch-skivor(belagda) och sen ta brembo […]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

Man ska kolla med bladmått under friktionsbe[…]