XC90_Executive skrev:Riktigt snygg bil!Tack! Jag hade ypperligt smakråd när jag valde 8)-)
Det enda krångliga var att jag ju bara hade sett bilen på bild när jag beställde,
men det blev rätt bra ändå.
Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:Riktigt snygg bil!Tack! Jag hade ypperligt smakråd när jag valde 8)-)
mattes skrev:Nää, självklart inte :)swedala skrev:
Man köper ju inte en T6 för att man vill snålköra.
bilgalen skrev:Hur upplever ni som kört nya S60:n den stora "blobban" med alla sensorer, kameror (och vad det nu ör allt) som blir kring innerbackspegeln? Jag har själv inte kört nya S60 så ska inte säga nåt än. Men blev bra förvånad när jag satte mig i bilen att det var så stort och ligger i blickfånget.Det där är en jäkligt bra fråga. Det kan ju bero på den att min första uppfattning var att kupen kändes lite "trång". Har en polare som är extremt stor som var ute och åkte med mig och han kände att han inte kom tillräckligt långt ner i bilen så han stördes mycket av "blobban".
bilgalen skrev:Hur upplever ni som kört nya S60:n den stora "blobban" med alla sensorer, kameror (och vad det nu ör allt) som blir kring innerbackspegeln? Jag har själv inte kört nya S60 så ska inte säga nåt än. Men blev bra förvånad när jag satte mig i bilen att det var så stort och ligger i blickfånget.Det var bland det första jag såg när jag satte mig i bilen, men det var inget som störde när jag väl körde bilen.
Du har väl sökt hjälp igen på[…]
Nja, riktigt så enkelt är det inte. Ja[…]