Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
EMIVIK skrev:Beställde faktiskt en S60 D3 summum, svartmetallic fullsmetad här för 2veckor sedan:)
Den blir säkert fin :) Är ni inte oroliga att ni som köper en bil utan att har provat den köper grisen i säcken? Jag personligen skulle aldrig kunna köpa en bil utan att ha kört den el klämt på den, S60 är verkligen fin och snygg men ja ni förstår nog vad jag menar
av PDK
Jag ska känna o klämma på bilen innan jag bestämmer mig för något, fick höra att den inkommer i slutet av juni till hallarna. Stämmer detta eller var det bara snack?
av EMIVIK
Jo iofs hade det varit fint att känna och klämma samt provköra den lite innan... men då hinner man aldrig få den förrän ganska nära årsskiftet. Första demobilarna skall levereras i juni någon gång:) Dom som är tidigt ute kan lyckas få sin bil i juli-sept. Blir faktiskt min första nya bil... tänkte iom att man jobbar på Volvo ÅF måste man ju slå till på en ny någon gång;)
Användarvisningsbild
av mattes
Japp då har man beställt (Eller rättare det var några veckor sedan).
Köpte ju V70 osedd också och det fungerade fin fint....
Men v70 var väl lite för stort för mig :lol: så nu ska jag prova en S60 ett tag.
(En T6AWD med extra allt)
av Tobbev
mattes skrev:Japp då har man beställt (Eller rättare det var några veckor sedan).
Köpte ju V70 osedd också och det fungerade fin fint....
Men v70 var väl lite för stort för mig :lol: så nu ska jag prova en S60 ett tag.
(En T6AWD med extra allt)
Inte avundsjuk alls :-(O)

:-)-)
Användarvisningsbild
av mattes
Tobbev skrev: Inte avundsjuk alls
I gammal Svensk tradtion får du väl hoppas på att jag får massor av fel
:roll:
Leverans i September påstår dom så det dröjer ju ett tag.....
av Tobbev
Hoppas du såg ironin i mitt inlägg. Skulle jag byta bil nu skulle S60 ligga jävligt bra till, eller snarare V60 då jag behöver kombi.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
S80 -99 styrservo

Hej, frågar åt en bekant, pumpen b&oum[…]

Jag svarar på min egen fråga. Jag var […]

Fy Helskotta Satans Mög Men skam den som ger[…]

Fick 352.000kr för bilen. Den blev såld[…]