Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jacke12
Lobocut skrev:
Jacke12 skrev: mån 08 feb 2021, 08:30 Varför släpper inte Volvo kartuppdateringar? Fortfarande maj 2020 som är aktuell. Lagt ner detta??

Skicka ett mail och fråga, [email protected]

Snart gått ett helt år sedan den senaste uppdateringen.. Helt bedrövligt...
Fick svar nu. Skulle släppts en uppdatering i slutet av förra året men den drogs tillbaka av okänd anledning och dom hade ingen ETA när den kommer.
av Lobocut
Jacke12 skrev: tis 09 feb 2021, 08:15
Lobocut skrev:
Jacke12 skrev: mån 08 feb 2021, 08:30 Varför släpper inte Volvo kartuppdateringar? Fortfarande maj 2020 som är aktuell. Lagt ner detta??

Skicka ett mail och fråga, [email protected]

Snart gått ett helt år sedan den senaste uppdateringen.. Helt bedrövligt...
Fick svar nu. Skulle släppts en uppdatering i slutet av förra året men den drogs tillbaka av okänd anledning och dom hade ingen ETA när den kommer.

Och samtidigt har jag fått 3 uppdateringar på min lösa Garmin under förra året.
Användarvisningsbild
av Chrasher
Har uppdaterat nu till den nya 1210 / 03/12/2020 Utgåva V30.20.03

Är inte så jätteimponerad, tycker att det känns till det sämre, vägarna är inte alls så tydliga längre som de har varit innan. Trodde först att jag hade för mycket utzoomat men det var det inte. Tror tyvärr att man har anpassat kartan efter nyare modeller där man har kartan ihop med hastighetesmätaren osv.
Användarvisningsbild
av Kaxe
För oss med äldre än 2014 var Dec 2020 sista uppdateringen, kul att man fick uppdatera 1 gång efter kostnaden att få till så att det gick att uppdatera själv med USB minne.... :mad:
av Lobocut
Har nu uppdaterat till den nya.

Jag klaga till Volvo för ca ett år sedan, att en adress inte fanns med. Ett nybyggt område, som då var ca ett år gammalt när jag klaga. Adressen fanns med på Google Maps, Eniro osv, men inte i Volvos navigation.

Tror ni adressen finns med nu, med den nya uppdateringen? Nej....

Hej. Har en xc60 Polestar 2023 och stör mig l[…]

Bra jobbat Xanthopteryx! Nyttig läsning! La d[…]

Bekräftar att något är knas med mj[…]

Gôtt de ☀️☀️☀️