- ons 02 jan 2019, 22:45
Jag frågade Bilia-killen "Men Direktstart Parkeringsvärmare" behöver ingen ny mjukvara? och det fick jag ett instämmande svar på men så lär det vara. Har man inte tidur-uppgraderingen så har man ingen Parkeringsvärmare, man har bara en Extravärmare som ser till att det inte tar 10minuter på E20 innan bilen blivit behaglig.
SvenB skrev:Hej igen, jag uttryckte mig nog lite klumpigt. Med tidur-uppgradering får jag alltså Direktstart samt tidur och när jag skaffat den kan det tänkas att tiduret inte är så praktiskt och att jag använder Direktstart, dvs kanske går upp lite tidigare (kör inte i veckan som regel, använder bara bilen för utflykter på helger) och startar nån timme före avfärd.riktigthal skrev: ↑ons 02 jan 2019, 19:07 Slutsatsen är alltså att höra med Biliga om vad tidur-funktion kan kosta; även om det i slutändan blir enklast att gå ut en timme innan planerad avfärd och starta P-värmaren manuellt så kommer det var bättre än en längre skrap-och-tomgång-session.Men då har du tydligen hittat "Direktstart". Det har jag missat
Jag frågade Bilia-killen "Men Direktstart Parkeringsvärmare" behöver ingen ny mjukvara? och det fick jag ett instämmande svar på men så lär det vara. Har man inte tidur-uppgraderingen så har man ingen Parkeringsvärmare, man har bara en Extravärmare som ser till att det inte tar 10minuter på E20 innan bilen blivit behaglig.