Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Då ska jag vara den som inte alls irriterar mig på dessa sekunder. Hur menar ni att det skall gå till att skärmen ska vara aktiv jämt utan att batteriet blir urladdat? Då blir det nästa sak att bli irriterad över. Jämför med när ni sätter igång er dator, då går det åt fler sekunder innan ni kan göra något. i-landsproblem, var det någon som skrev :wink:
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Jag blir inte irriterad på det dock har jag reagerat på det som de flesta tycks ha gjort. Men igår körde jag en sträcka på ca 1km och då startade den upp precis när jag skulle stänga motorn när jag kommit fram.
De kan ju va störigt om nåt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Ilduce77
AndreasThn skrev:Tycker oxå uppstarten av systemet kan upplevas ta lite lång tid, behövs parkeringshjälpen direkt när man startar upplevs väntan lång.
Mina backsensorer funkar även under uppstart.. Dock ej kameran..
Användarvisningsbild
av Perra83
Magnus-B skrev:Jag blir inte irriterad på det dock har jag reagerat på det som de flesta tycks ha gjort. Men igår körde jag en sträcka på ca 1km och då startade den upp precis när jag skulle stänga motorn när jag kommit fram.

Hann du köra 1km innan skärmen vaknade?
Då är något fel.
Ska klocka min uppstart.
av mikebike
Perra83 skrev:
Magnus-B skrev:Jag blir inte irriterad på det dock har jag reagerat på det som de flesta tycks ha gjort. Men igår körde jag en sträcka på ca 1km och då startade den upp precis när jag skulle stänga motorn när jag kommit fram.

Hann du köra 1km innan skärmen vaknade?
Då är något fel.
Ska klocka min uppstart.
Ja, det låter inte riktigt. Det tar bara några sekunder...
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Ilduce77 skrev:
AndreasThn skrev:Tycker oxå uppstarten av systemet kan upplevas ta lite lång tid, behövs parkeringshjälpen direkt när man startar upplevs väntan lång.
Mina backsensorer funkar även under uppstart.. Dock ej kameran..
Den grafiska visningen fungerar ej, känns inte som ljudet fungerar alla gånger heller.
Användarvisningsbild
av SvenB
Magnus-B skrev: Men igår körde jag en sträcka på ca 1km och då startade den upp precis när jag skulle stänga motorn när jag kommit fram.
Det förstår jag. Jag hinner inte backa ut ur garaget helt innan den "vaknar".
Användarvisningsbild
av SvenB
Nu har jag tagit tid på uppstarten i min bil. Det tar 10 sekunder. :lol:
Användarvisningsbild
av fjohan82
SvenB skrev:Nu har jag tagit tid på uppstarten i min bil. Det tar 10 sekunder. :lol:
Dom använder jag till att knäppa bältet och sätta telefonen i hållaren 8)

Hämtat den från verkstaden där den[…]

Timbro vill en massa saker. Det betyder sälla[…]

Kylvätsketemperaturen är av intresse f&[…]

Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]