Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av x74
Nej har du ingen elstol vinklas de inte när backen läggs in :( det krävs summun paket eller lös elstol.
av Volvo60
x74 skrev:Nej har du ingen elstol vinklas de inte när backen läggs in :( det krävs summun paket eller lös elstol.
Var finns den informationen? Det enda som står överallt är att det skall gå. Ingenting om att det ej går, eller har jag missat något?
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Volvo60 skrev:
x74 skrev:Nej har du ingen elstol vinklas de inte när backen läggs in :( det krävs summun paket eller lös elstol.
Var finns den informationen? Det enda som står överallt är att det skall gå. Ingenting om att det ej går, eller har jag missat något?
är någon modul som styr detta ihop med minnes programmeringen till elstolen därav har dom valt att bara ha det på elstol
Användarvisningsbild
av svergie2
Vart står det att det går? Elinfällbara backspeglar är just det, infällbara. Den funktionen har du ju. I manualen står det att funktionen du efterfrågar är extrautrustning och ej finns på alla bilar.

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Volvo60 skrev:
Som sagt, Summum paket, eller elstolar för att få den funktionen. Man måste ha en "minnesbox" som kommer ihåg stolinställningen, och då även kan komma ihåg hur backspegeln var inställd, och kan då ställa tillbaka spegeln i sitt ursprungliga läge när du lägger ur backen.
av mikebike
Ilduce77 skrev:Är det att höger backspegelglas vinklas neråt och inåt när du lägger i backen, som du saknar?
Jag har valt manuellt i min meny eftersom jag oftast parkerar på vänster sida. :wink:
av grålle1
Personligen tycker jag inte om den automatiska funktionen, tycker man tappar uppsikten bakåt då spegeln vinklar ner lite väl mycket för min smak... så jag använder funktionen att trycka på knappen (på den sida som behövs) vid de tillfällen jag har behov att verkligen se kanten. (Och den funktionen gillar jag)

Tackar!! det förklarar varför jag inte […]

ID4an jag kört hade ingen lane assist, m&arin[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Fram: https://i.imgur.com/E6Iur5Q.jpeg Bak: ht[…]

En av anledningarna till placeringen är att[…]