- tis 30 maj 2017, 14:31
Lyfter tråden lite igen och vill börja med att tacka för all input. Som det ser ut nu (och även baserat på annonser den senaste tiden) så kommer det bli en T6, men det avgörs inte riktigt ännu.
När gick T6an över till att bli en VEA-motor? Mitt i något modellår eller var det ex från MY16? Det var även då automatlådan blev 8-stegad, minns jag rätt?
Ni som velat mellan icke-VEA och VEA, vad har varit era tankar?
Om vi spinner vidare, något i utrustningsväg man "måste ha"? Min spec är egentligen ganska simpel:
r-design
panorama
keyless
sportstolarna
I övrigt är det mycket teknik som blir ny för mig - därför vet jag heller inte vad jag bör ha och ej. Fattar såklart att det är högst individuellt (och pryltokig som jag är så har jag gärna allt), men vissa grejor MÅSTE ju en viss modell bara ha. :)
När gick T6an över till att bli en VEA-motor? Mitt i något modellår eller var det ex från MY16? Det var även då automatlådan blev 8-stegad, minns jag rätt?
Ni som velat mellan icke-VEA och VEA, vad har varit era tankar?
Om vi spinner vidare, något i utrustningsväg man "måste ha"? Min spec är egentligen ganska simpel:
r-design
panorama
keyless
sportstolarna
I övrigt är det mycket teknik som blir ny för mig - därför vet jag heller inte vad jag bör ha och ej. Fattar såklart att det är högst individuellt (och pryltokig som jag är så har jag gärna allt), men vissa grejor MÅSTE ju en viss modell bara ha. :)
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld