- mån 09 jan 2017, 15:58
Jag har onyx svart metallic färg på min bil och samma som du ev. skall ha såsom K36L, svart tak och sportstolarna. Dessutom har jag lastpaket med tonade rutor. Grymt snygg kombination. Bara svart inredning har gjort ett lyft i kupén. Har alltid haft ljusa inredningar innan.
emilundh skrev:svergie2 skrev:Bild finns i första sidan.emilundh skrev:Du plockade med Intellisafe va?
Tack för alla svar, CC blev givet!
Blir att beställa denna nu i veckan.
D4 AWD Summum, det ända som jag får grubbla på i två dagar är om jag ska ha Polestar på denna också![]()
Har det på V40.n och man vill ju aldrig byta ner sig effektmässigt! 8)
K36G hade jag valt som klädsel, vilken tog du och vilken färg på bilen? :)
Skickat från min OnePlus 3
Valde k36L, svart tak och lädersportstolar 8)
Inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha det än, använder inte BLIS och adaptiv farthållare så mycket nu på v40.n, så jag får grubbla lite på det.
Jag har onyx svart metallic färg på min bil och samma som du ev. skall ha såsom K36L, svart tak och sportstolarna. Dessutom har jag lastpaket med tonade rutor. Grymt snygg kombination. Bara svart inredning har gjort ett lyft i kupén. Har alltid haft ljusa inredningar innan.
Volvo Amazon -66, Volvo 142 -69, Volvo 142 -73, Golf GLS -79, Sierra 2.0 IS -87, Volvo 850SE -95, Saab 900 Cab -96, Volvo S60 T5 -02, Volvo C70 T5 -08 MBM, V60 CC D4 AWD B A S P* -17, Volvo C70 Cab -01. V60 T8 R -21.