Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
patnil68 skrev:
Derank skrev:359900sek XC60 D4a Auto, AWD, Metallic, Momentum, VOC, Vinterdäck, 1,95% i ränta, 20% på tillbehör, lagerbil, det kör Bilbolaget just nu, bättre blir det nog inte, 6-7% till på det borde man få och det är rånarbilligt.
359 900:- avser också Volvo XC60 D4 Summum, awd, automat, med Klimatpaket (Baksätesvärme, VOC, Rattvärme, programerbar bränslevärmare ) samt fria vinterdäck på 17" Segin.
Inte en procent i rabatt på det priset...Bilbolaget i Sundsvall har fått tilldelat ca 12 st sådana bilar direkt från Volvo som är färdigspecade, går alltså inte att lägga på mer från fabrik.

En kompis i stan slog till direkt på en osmiumgrå + dragkrok för 366 000.
Länk;
http://bilbolaget.nu/wp-content/uploads ... Volvo1.pdf
Dock var ju priserna skiftande, står inte specat vad som ingår i respektive...
Användarvisningsbild
av Derank
Helblodsprinsen skrev:340.000 kr XC60 D4 FWD Automat Classic Summum, VOC, Sportsäten, Sportpedaler, Parkeringssensorer, V-däck + något mer litet.

Någon som slår den? :)
Det var bra, slå till
Användarvisningsbild
av Derank
patnil68 skrev:
Derank skrev:359900sek XC60 D4a Auto, AWD, Metallic, Momentum, VOC, Vinterdäck, 1,95% i ränta, 20% på tillbehör, lagerbil, det kör Bilbolaget just nu, bättre blir det nog inte, 6-7% till på det borde man få och det är rånarbilligt.
359 900:- avser också Volvo XC60 D4 Summum, awd, automat, med Klimatpaket (Baksätesvärme, VOC, Rattvärme, programerbar bränslevärmare ) samt fria vinterdäck på 17" Segin.
Inte en procent i rabatt på det priset...Bilbolaget i Sundsvall har fått tilldelat ca 12 st sådana bilar direkt från Volvo som är färdigspecade, går alltså inte att lägga på mer från fabrik.

En kompis i stan slog till direkt på en osmiumgrå + dragkrok för 366 000.
Länk;
http://bilbolaget.nu/wp-content/uploads ... Volvo1.pdf
20st sa han till mig idag, 357 skulle kollegan få ge,
vadfinns skrev:
Hej,
Vad ligger räntan på normalt sett?
Användarvisningsbild
av Derank
Är bilarna färdigbyggda redan el är de fortfarande ändringsbara, färg/stereo/lastpaket osv ?
av Helblodsprinsen
Perra83 skrev:
Rudolfs skrev:
Helblodsprinsen skrev:340.000 kr XC60 D4 FWD Automat Classic Summum, VOC, Sportsäten, Sportpedaler, Parkeringssensorer, V-däck + något mer litet.

Någon som slår den? :)

Det var nog ganska bra pris!
Billigt MEN en ny bil vill man plocka på mängder med utrustning.
Det hade jag gjort om jag inte haft basbelopp att rätta mig efter (tjänstebil)
av AdrianH
Tänkte "sno" tråden lite och fråga vad ni experter tycker om denna "offert" skulle nog ha gjort som du och skickat en massa förfrågan till många olika bilhandlare men var lite förhastad vid köpet.

Utöver bilen får jag gratis service i tre år och gratis vinterdäck.

Xc60 d4 awd summum,
614 Ice White Solid
Klimatpaket Volvo on call,
Lastpaket
Teknikpaket Pro
Växlingspaddlar till läderklädd 3- 1 ekrad ratt
Stötfångarskydd (T)
Barnsäkerhetslås, elmanövrerat
Förberedelse Digitalradio DAB+
Spolarmunstycken, eluppvärmda
Fuktsensor
Servo progressiv
Komfortstol Läder Mörkgrå/Mörkgrå (G761)
Titania 20 tums hjul
Priset blev 417000kr
Användarvisningsbild
av Derank
Ser väl bra ut. Men varför solid vit? Det fins ju en snyggare vi om man gillar vitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]

Tänkte mest på att det var något […]