- lör 06 aug 2016, 14:23
De kampanjar ju ut classicen stenhårt nu. De vill väl varva ner det lite innan de släpper nya.
Moderator: Moderatorer
grillchips skrev:Ja det har bannemej varit förvånansvärt tyst måste jag säga. Har verkligen allt krut lagts på *90? Någonstans måste de väl ha jobbat med nya XC60.Nya XC60 har jobbats på länge, det är olika team som jobbar med 90- resp. 60-serien.
wetterstrom skrev:går garanterat omaskerade xc60 i trafik men är kanske rätt lik storebror så folk inte tänker på det lika mycket . är ju säkert tors hammare mm som både v90-s90 o v40 har nuDet kan vi nog i princip helt utesluta. Möjligtvis i avspärrade områden för pressfotografering.
wetterstrom skrev:går garanterat omaskerade xc60 i trafik men är kanske rätt lik storebror så folk inte tänker på det lika mycket . är ju säkert tors hammare mm som både v90-s90 o v40 har nuTror du har fel där. Volvo försöker hålla modellerna hemliga så länge det bara går och då är det lite märkligt att chansa och bara släppa ut en omaskerad xc60 för allmän beskådan.
grillchips skrev:Linqid: att det är olika avdelningar förstår jag med, men det har ju även varit snålt med spionbilder. Är XC90 och nya XC60 så lika att mycket av datan redan finns tillgänglig?Enligt en bekant som jobbar med nya XC60 (utan att avslöja något av värde) så utvecklar/testar Volvo bilarna allt mer i virtuella miljöer och på avlysta banor. Det kan vara en bidragande orsak, och jag tycker rent generellt att det varit ont om spionbilder av Volvo de senaste åren.
Som fastighetsägare gäller förbudet[…]
Räknat ut att bilden under semestern har rull[…]
Hmm.. tycker man läser att Lyten ska forts&au[…]