Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av V60D5AWDPolestar
SoKn skrev:Någon som vågar sig på en gissning på priset för en polestars växelknopp?
Jag gillade den belysta knoppen i min V40 MY13.
1995kr...
Användarvisningsbild
av SoKn
patnil68 skrev:
SoKn skrev:Någon som vågar sig på en gissning på priset för en polestars växelknopp?
Den knopp som man har kunnat köpa hos en Volvo ÅF med "inplastad" Polestar-logga kostar ca. 1250:- (går alltså att beställa ).
Dock har den knoppen den flata kabeln som inte passar till de nyare volvisar (MY14-framåt) som har svart överdel och bara växellägena som belyses svagt. Det verkar som i den kollektion som Polestar ska släppa under våren, är det en nyare knopp med logga som passar de som har bara 2-polig anslutning till elektronikheten.
Tack. Du verkar ha lite koll på läget. :wink: Bra, då verkar det som att den kan passa min MY16. :)

Tror du den här passar min?
http://www.vivaperformance.com/genuine- ... r-s60-v60/
Användarvisningsbild
av SoKn
V60D5AWDPolestar skrev:
1995kr...
Tack.. På gränsen till dyrt, men värt att fundera på. :wink:
av Hertsh
Robban12 skrev:Till V60 kostar hela paketet 73.000kr vilket egentligen inte är svindyrt. Jag kommer börja med avgassystemet och diffuser.
Jag tror det kommer kosta kring 10.000kr, just dem delarna har jag inte frågat om.
Vet du om det priset är inkl däck till fälgarna?
Användarvisningsbild
av Perra83
Ett par door sills skulle jag kunna köpa. R-Design tröskeln på förarplatsen är lite trasig på min. Torktrasan fastnade i en spetsig aluminium bit. Måste ändå ha en ny och kan tänka mig Polestars list.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]