Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hoppar in lite i tråden, ska själv beställa en XC60, jag undera om någon vet vad sportläder VS summum läder innebär, hur är sportläderstolarna, ÅF hade ingen jag kunde provsitta/kolla på.

Avbländningsbara sidospeglarm fins inet det till XC60?

Färgval är svårt, lutar åt seashell men skulle vilja se osmium live, den ser ochså bra ut.

Fin spec BDW,

edit:

hitta avbländingsbara sidospeglar nu i configuratorn.....3 lopper till katjing...de
Senast redigerad av 1 Droopy, redigerad totalt 0 gånger.
Droopy skrev:Hoppar in lite i tråden, ska själv beställa en XC60, jag undera om någon vet vad sportläder VS summum läder innebär, hur är sportläderstolarna, ÅF hade ingen jag kunde provsitta/kolla på.

Avbländningsbara sidospeglarm fins inet det till XC60?

Färgval är svårt, lutar åt seashell men skulle vilja se osmium live, den ser ochså bra ut.

Fin spec BDW,

edit:

hitta avbländingsbara sidospeglar nu i configuratorn.....3 lopper till katjing...de
Jag hämtade min i måndags. Håller med om att färgval är svårt. Valde till slut Seashell efter grymt svår ångest. Jag själv lutade åt Onyx svart eller Osmium grå men frun ville absolut inte ha en mörk bil igen. Jag var rädd att Seashell skulle vara guldfärgad och var på väg att ändra mig flera ggr men måste säga att nu är jag glad över valet, bilen passar väldigt bra i Seashell. Jag valde lastpaket och har då mörka rutor som bryter av snyggt mot färgen. Något förenklat skulle jag säga att svart, grå och röd är gör att XCX60 ser lite "tuffa" ut medan Seashell ser mer "elegant" ut - därmed inte sagt att det ena är bättre eller sämre än det andra. Valde också sportstolarna som i mitt tycke är skönare än standardstolarna.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
En ganska vanlig 245:as liv

För några veckor sedan körde jag b[…]

Ska du bara ha den i ett par år ta vilken Go[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Varför inte en XPENG G6 Performance? Extra a[…]

Köpråd V60 Recarge