Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Turbointercooler
Bilen dro på verksted med bergningsbil i dag da den stoppet helt da kona skulle ta en forbikjøring, noe som kunne ha ført til en katastrofe. Dette er noe som Volvo må ta alvorlig men verkstedet har ikke funnet ut noe og fått den i gang enda så det ser ut som den blir der en stund :( . Heldigvis finnes det Toyota som vi har fått som leiebil.. :lol:
av V60Crosscountry
Turbointercooler skrev:Bilen står fortsatt på verksted, det var 54 feilkoder lagret så det er bestilt ny styringsenhet og da håper vi at det løser seg..
Hoppas det löser sig för det är aldrig kul att åka in till verkstan med en ny bil. Jag ska in med min om ett par dagar för tredje gången, håller tummarna! :)
av mikebike
Turbointercooler skrev:Bilen står fortsatt på verksted, det var 54 feilkoder lagret så det er bestilt ny styringsenhet og da håper vi at det løser seg..
Bilen har fått en stroke!
av Turbointercooler
V60Crosscountry skrev:
Hoppas det löser sig för det är aldrig kul att åka in till verkstan med en ny bil. Jag ska in med min om ett par dagar för tredje gången, håller tummarna! :)
Virker som det er dårlig kvalitet på Volvo sine nye biler siden det er så mange som plages med både det ene og andre...
Användarvisningsbild
av sony
Turbointercooler skrev:
V60Crosscountry skrev:
Virker som det er dårlig kvalitet på Volvo sine nye biler siden det er så mange som plages med både det ene og andre...
Vet du hur många volvo byggs på en dag. Dra i te samma över en kant. Alla bilar har problem och fel. Det viktigaste är hur man blir behandlad efteråt när man behöver hjälp. Jag har haft problem med min inte ens ett år gammal bil, men varje gång fick jag hjälp utan problem.
Dolda Vinkeln...

Eller dom som marknadsförde skiten, algoritme[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Du glömde energiekvationen att varje liter be[…]

Tysta sommardäck V90

Det är väldigt missvisande att jämf[…]

Det kan vara lite krångligt att veta på[…]