Moderator: Moderatorer
patnil68 skrev:+1yuphin skrev:Kan man endast köpa kartor hos en Volvohandlare? Eller kan man ladda ner online och installera via usb?Jag vet inte hur många gånger det har sagts angående Sensus (många gånger...), men så här är det: Har du den gamla Sensus och RTI måste du ladda ner nya kartor på DVD och jag antar att bara Volvo säljer dessa eftersom du även måste få en aktiveringskod.
Har du Sensus i en bil som är tillverkad efter vecka 46 2013, DÅ kan du ladda ner kartor på en usb.sticka och ladda in dessa i din bil.
Länk för mer info;
http://support.volvocars.com/se/Pages/c ... 510932d9ea
Vänlig hälsning.
Patric
patnil68 skrev:MjukvaruinformationMen ååååh, har hållt på i 2-3 dagar pga uppkopplingsproblem med att försöka få ner den utgåvan som var publicerad innan dagens datum och så dyker ytterligare en ny upp nu :roll:
Publicerad 2015-06-17
Utgåva 31421079
CD-databas MCA/14/29
Nedladdning av kartor för Sensus from MY14,w46-;
Nu verkar det vara nånting på gång...men Utgåvan har fortfarande samma nummer som tidigare...?
pellz0r skrev:Typiskt...igårkväll började jag dra ner kartuppdateringen till nyinförskaffat USB-minne. Verkar ju dock vara samma nr på utgåva. Får se om det ändras under dagen då...
Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]