Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tjocken
60CC skrev:Upplands Motor i Kista.
Bilen har ett grundpris på 381.400 kr innan rabatt.
Blir nog en vända till min ÅF den närmaste veckan då och titta vad dom säger där!:)
Är det standard med elmanövererad baklucka? Hörde talas om det men vill få det bekräftat? Vad blev det för storlek på fälgarna då?
av Tjocken
60CC skrev:Nu är bilen beställd!
Leverans v.24
Det blev en D4 AWD Automat Summum BE med sportstolar
Hur går det? Är leveransen framflyttad eller ska du fortfarande få den v24?

Någon mer som beställt S eller V60 cc?
av Tjocken
Mötte en v60cc idag på E4 mellan Stockholm och Nyköping, en vit. Hann tyvärr inte se reg numret med den såg riktigt fet ut måste jag säga!
av Tjocken
Idag såg jag (granskade) o satt i en v60 cross country för första gången. Så jävla nice bil verkligen. Ska försöka hinna med och provköra en på fredag. Den finns hos handlaren i stan och visas även upp på en bilträff o stan idag. Tror den kan bli riktigt nice!
Användarvisningsbild
av fjohan82
Står det något bak på bilen att det är en V60 Cross Country, likande som på V40?
Användarvisningsbild
av Perra83
Om inte annat har den skärmbreddare.

Den va med i tidningen Vi bilägare som kom idag. Hundarna kom och la sig i knät så ja kunde inte läsa vad de tyckte. Typ samma pris som en XC70 och det var inte bra lyckades ja i alla fall se.
av Gabriel
När jag bygger en V60 cc på volvos sida så lyckas jag inte välja till backkamera, jag kan inte heller se att den ingår i något paket.
Går det inte att välja till backkamera?
Om det går, vad kostar det extra?
av Gabriel
Tack för svar.
Jag tror att anledningen till att jag inte hittar den är att jag kommer in på nån "betaversion" när jag besöker "bygg din volvo".
Inte heller taklucka kan jag hitta eller lägga till.
Multirem fladdrar (Slo Mo-video)

Frihjulet går väldigt trögt Man k[…]

Tack. Vad jag förstår finns ju inte vol[…]

Byta spridare

Går ju inte att jämföra glöds[…]

Lampor + VoC

Ryck ur di små lyktorna som sitter på […]