Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
ansjo skrev:Bara lite småfunderingar kvar så man inte missat något "livsnödvändigt" i specen....fälla bakre nackstöd med en knapp, är det något att lägga pengar på tex...?
Nej, det måste vara den onödigaste grejen jag kan komma på. Lägg hellre till glasögonfodral och bärkassehållare, om du vill ha något praktiskt onödigtBild
av ansjo
Misstänkte detta...elektriskt uppvärmda spolarmunstycke, mig veterligt vet jag inte om jag behövt det någon gång?
Användarvisningsbild
av Robbi
ansjo skrev:Misstänkte detta...elektriskt uppvärmda spolarmunstycke, mig veterligt vet jag inte om jag behövt det någon gång?
Men det är okay, de värmer snabbt upp och du kan spola rutorna utan att trycks hål på isen med nål.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
ansjo skrev:Bara lite småfunderingar kvar så man inte missat något "livsnödvändigt" i specen....fälla bakre nackstöd med en knapp, är det något att lägga pengar på tex...?

Du missar en knapp i raden då ju!! :-O) :wink:
av ansjo
XC90_Executive skrev:

Du missar en knapp i raden då ju!! :-O) :wink:
Där är många andra :mrgreen: ...men tomma knappar ser ju inte snyggt ut. Kostar bilen 500000 eller 501000 går det i samma konkurs.
av ansjo
Robbi skrev:
ansjo skrev:Misstänkte detta...elektriskt uppvärmda spolarmunstycke, mig veterligt vet jag inte om jag behövt det någon gång?
Men det är okay, de värmer snabbt upp och du kan spola rutorna utan att trycks hål på isen med nål.
Går den på samtidigt som avfrostningen på bakruta/backspeglar?
av ansjo
Robbi skrev:Japp
:-)-)
av svensen
Har brukt det én gang. (Det var for å skremme barna i baksetet, og det fungerte som bare det!!) :-)
Användarvisningsbild
av Robbi
svensen skrev:
Har brukt det én gang. (Det var for å skremme barna i baksetet, og det fungerte som bare det!!) :-)
Haha, första vettiga funktionen jag har hört än så länge. Funderade länge på det hela. En knapp för att fälla dessa men man får fortfarande gå bak och fälla sätena manuellt? Har inte fattat vad funktionen är till för.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
Varför byta? XC60

Ska du ha den mer skålade stolen så &a[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986