- mån 19 maj 2014, 19:17
Zera, tack för svaret men frågan var JimmyK och hans montage vid nackskyddet på framsätet.
Moderator: Moderatorer
Danne75 skrev:JimmyK, hur monterade du hållaren i bilen. På sidan du hänvisar till är det band man binder med. Din montering ser klockren ut jag ser inga band?Jag har monterat med bandet, du drar in bandet mellan nackstödet och stolsryggen. Nackstödet sitter med två metallrör som går ner i stolsryggen. Dessa syns inte då nackstödet sitter tajt mot stolsryggen. Men det går att få emellan bandet. Knäppspännet ser du på en av bilderna som visar nackstödet framifrån om du kollar noga, syns inte i verkligheten om du inte letar efter det.
JimmyK skrev:Kan du lägga upp lite bilder så man ser hur det ser ut med hållaren på plats. Även gärna en bild från framsätet så man kan se hur mycket bandet syns.Har äntligen hunnit ta bilder. Så här ser det ut:
Ollila skrev:Zera skrev:Min dilemma är fortfarande att hitta en bra lösning (helst inga skruvar) av en iPad som monteras i mitten (back)... har två grabbar :)Så här gjorde jag i min gamla Saab.. :D
Dock har jag ej provat i min V60 ännu..
Enda nackdelen är att man inte har nått armstöd fram att luta sig mot... :roll:
Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]