Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Det är bara bra att den hamnar 5mm längre ut. Det är trängre in mot fjäderbenet än mot skärmkanten.
Användarvisningsbild
av swed
Mina vinterhjul har ET40 och är 3,6% större (215/55 17),
inga som helst problem.
Användarvisningsbild
av Mackanktm
..och jag önskar önskar att Polestar 20" hjulen kommer tillgängliga för köp - gärna i en lite mörkare ton! :shock:
Användarvisningsbild
av MartinB82
Mackanktm skrev:..och jag önskar önskar att Polestar 20" hjulen kommer tillgängliga för köp - gärna i en lite mörkare ton! :shock:
Dom hade absolut inte varit fel å ha på bilen. Känns inte som dom skulle vara gratis direkt.
Såg att man kunde köpa till en uppsättning 19" vinterhjul till polestar bilarna. För 29000kr 8)
Användarvisningsbild
av Mackanktm
MartinB82 skrev:
Mackanktm skrev:..och jag önskar önskar att Polestar 20" hjulen kommer tillgängliga för köp - gärna i en lite mörkare ton! :shock:
Dom hade absolut inte varit fel å ha på bilen. Känns inte som dom skulle vara gratis direkt.
Såg att man kunde köpa till en uppsättning 19" vinterhjul till polestar bilarna. För 29000kr 8)
Nä precis dom lär inte vara gratis :shock: :cry:
Användarvisningsbild
av MartinS
Mackanktm skrev: Nä precis dom lär inte vara gratis :shock: :cry:
Och inte är de särskilt snygga heller, men det är ju subjektivt...
Användarvisningsbild
av swed
MartinB82 skrev:Bra å få lite erfarenhet från andra v60 ägare.
:-)-)
Användarvisningsbild
av MartinB82
Då var Ocean storm 8,5x20 beställda med Kumho ku 39 i storleken 245/35-20.
Skulle tydligen funka bra enligt firman som sålde dom, men dom sa att detta var Max som gick å få på smärtfritt. Å att dom hade sålt flera uppsättningar i denna storlek till v60.
Får hoppas att det stämmer.

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]

Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre […]

Tack... ...men lutar nog åt att det må[…]

På min förra XC70 märkte jag samma[…]