- tor 27 mar 2014, 19:53
Direktstart är tyvärr borttaget på bilar utan tidur, försvann på MY14.
Moderator: Moderatorer
Säljarn2000 skrev:Direktstart är tyvärr borttaget på bilar utan tidur, försvann på MY14.Är det för att "tvinga" köpare att beställa tidur. Knäppt :evil:
bem skrev:...För mig är största vardagliga nyttan med Volvo On Call att det går att styra värmaren med VOC mobil-appen. Du kan starta värmaren varifrån du vill bara du har mobiltäckning. Det finns även en app Volvo Heater Starter (kräver dock aktivt VOC abonnemang även den) som jag använder ibland (har hänt att VOC appen strulat)...Håller med, jag åker väldigt sällan samma tid, varken till eller från jobbet.
/Bo
SvenB skrev:Men att direktstart inte är möjligt nu längre, utan att man lagt till tiduret förvånar mig. VOC vill kanske inte alla ha, men nog vill man kunna starta värmaren manuellt. :?: :???:Håller med föregående talare.
SvenB skrev:Ja det verkar så för den som är vid sina sunda vätskor köper knappast en Volvo diesel utan kunna starta värmaren manuellt på nåt sätt.Säljarn2000 skrev:Direktstart är tyvärr borttaget på bilar utan tidur, försvann på MY14.Är det för att "tvinga" köpare att beställa tidur. Knäppt :evil:
30% etanol höjer definitiv förbrukningen[…]
Dina frågor kan du också pröva […]