Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Nu har min räknare uppdaterats med nya bilen. helt plötsligt försvann det 9 veckor. För nu är det bara 7 kvar tills den e klar :P
av spuzz
volvobrasse skrev:Så du fick levtid 17 v? Jag fick 12v för min Ocean Race T3. Det finns ju ett ordspråk annars: Den som väntar på en V60 Ocean Race, väntar aldrig för länge!
Leveranstiden på XC60 VOR idag är mars-april så vi satsade på en annan! Ruskigt synd.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
spuzz skrev:
volvobrasse skrev:Så du fick levtid 17 v? Jag fick 12v för min Ocean Race T3. Det finns ju ett ordspråk annars: Den som väntar på en V60 Ocean Race, väntar aldrig för länge!
Leveranstiden på XC60 VOR idag är mars-april så vi satsade på en annan! Ruskigt synd.
Vad blev det istället?
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Något sjukt men bra hände mig nu. Jag hade 10 veckor kvar, men mitt könummer har ökat och ökat, dvs jag har gått bakåt. Nu helt plötsligt idag så ändrades 10v till 7v på min V60 OCR :)

Oh yea :) Får väl hoppas att det inte hoppar tillbaka nu då :)
av Rudolfs
volvobrasse skrev:Något sjukt men bra hände mig nu. Jag hade 10 veckor kvar, men mitt könummer har ökat och ökat, dvs jag har gått bakåt. Nu helt plötsligt idag så ändrades 10v till 7v på min V60 OCR :)

Oh yea :) Får väl hoppas att det inte hoppar tillbaka nu då :)
Kul! :)
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Kite skrev:Gött det! De kanske lyckats skaka fram fler OCR delar snabbare till slut. :)
Ja, hoppas :) Är less på att vänta. Är ju nästan löjligt detta, jag är som ett barn. :D Nu gick det tillbaka till 10v igen haha :)
av spuzz
LazerHawke skrev:
spuzz skrev:
Vad blev det istället?
XC60 D4 VEA Automat Momentum BE Bronze med VOC och Driver Support!
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Leveranstiden på XC60 VOR idag är mars-april så vi satsade på en annan! Ruskigt synd.[/quote]

Vad blev det istället?[/quote]

XC60 D4 VEA Automat Momentum BE Bronze med VOC och Driver Support![/quote]
Låter ju som en bra variant :)
av JST
Vi beställde en V60 ORE, T5 VEA den 22 aug (fredag vecka 34) och ska hämta den imorrn. Det ger 9 veckor från beställning till leverans.
Det ska bli kul! Sålde vår V70 -04 för tre veckor sen och har kört runt i andrabilen - Toyota Starlet -97 - sen dess...
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 203
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]