Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Norrlänning
coachen skrev:Borde väl hända något snart eller vad säger ni som har varit i samma sits? :P
La min order 19 januari ,med leverans vecka 15
förra veckan den 11 mars uppdaterades sidan att bilen var byggd. samtidigt tidigarelade dom leveransen till vecka 14.
igår den 14/3 uppdaterades det på nytt att bilen var på väg till Volvohandlare.
så det närmar sig.
Användarvisningsbild
av coachen
pianoman74 skrev:
coachen skrev:Borde väl hända något snart eller vad säger ni som har varit i samma sits? :P
När beställde du*???
20/12
av Reneras
Jag tror att din bil är färdigbyggd efter helgen, min byggdes för 1,5 vecka sedan, kom till bilhandlaren idag och leverans nästa fredag....Jag beställde min den 23/11, fick först v16 som första leveransvecka, sedan blev det v15 och när den slutligen var byggd så blev det v14. Nu blir den faktiska leveransen v12.

Fyra veckors skillnad från start till mål.
av Danne63
Norrlänning skrev:
förra veckan den 11 mars uppdaterades sidan att bilen var byggd. samtidigt tidigarelade dom leveransen till vecka 14.
så det närmar sig.
Vad beställde du för modell utrustning ?
av Norrlänning
Danne63 skrev:
Norrlänning skrev:
så det närmar sig.
Vad beställde du för modell utrustning ?
En xc60 d4 awd automat momentum
av snickaren73
Tjena.

Jag beställde min 25 januari och på "Min Volvo" står det såhär

Aktuell information - Uppdaterades 2017-03-11

Tid till leverans 5 veckor
Beräknad leveransvecka Vecka 17
Sista datum för ändring av bilorder
Kontakta din säljare angående ändring > 2017-03-09

Men enligt säljaren så får han fram information som säger att bilen ska lämna fabriken vecka 20-21!! Det hoppas jag verkligen vara felaktigt och att det är "Min Volvo" som stämmer...
av pianoman74
snickaren73 skrev:Tjena.

Men enligt säljaren så får han fram information som säger att bilen ska lämna fabriken vecka 20-21!! Det hoppas jag verkligen vara felaktigt och att det är "Min Volvo" som stämmer...
Pratade medm in ÅF idag och han sa att Min Volvo ger oftast längre leverans och ofta får man den tidigare, beror på hur lång tid de tar för verkstaden att fixa till bilen
av lobbysleeper
snickaren73 skrev:Tjena.

Jag beställde 27/1, och har leveranstid som stämmer med din säljares info (vecka 22).
Inget som säger att samma beställningsdatum betyder samma leveransdatum, men i samma bollpark i alla fall, får du din 5v före mig så lyllos dig :)
Min "Min Volvo" info har sagt samma lev.datum hela tiden, men sista datum för ändring har senarelagts ett par dagar (vilket inte ger förhoppning om tidigare leverans).
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 203

Hej! Någon som kan ge tips om vad som &aum[…]

Tysta sommardäck V90

Kört ca 500 mil denna sommaren genom Europa[…]

Ett annat sätt är att se det som param[…]

Sista semesterdagen firades med blankt på […]