Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
En XC60 D3 aut Summum som beställdes till jobbet nu fick prel leverans v31... :shock:
av Damac
Beställde en XC 60 D4 Summum den 21.november. I lördags ändrades leverans från v.13 till v.12 och idag status blev "Din Volvo börjar byggas i Pressverket". Vet någon hur långt tid tar det att bilen blir färdigbyggd?
av Glenn3
Damac skrev:Beställde en XC 60 D4 Summum den 21.november. I lördags ändrades leverans från v.13 till v.12 och idag status blev "Din Volvo börjar byggas i Pressverket". Vet någon hur långt tid tar det att bilen blir färdigbyggd?
Det tar inte så lång tid, från att min började byggas så tog det 4-5 arbetsdagar så var den färdigbyggd och transporterad till Göteborg. Har hört att produktionen tar max 1 dag egentligen.
Användarvisningsbild
av Wolfyswe
Jag får min imorgon om tvätten hinner klart, annars onsdag.
Men säljaren har lovat att om tvätten är klar under dagen (de har till 16 på sig egentligen)
så får jag hämta den imorgon. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Dogfight
Blev skrivit leasingkontrakt på en V60CC T5 idag. Sista dagen för att få med vinterdäck i priset enligt försäljaren. Leverans i April Sa han. får avvakta några dagar för o få mer exakt.
Användarvisningsbild
av Wolfyswe
Detta med att däck är gratis bara idag m.m är ren bullshit.
Det försökte de med mig med, men eftersom jag behövde ok från företaget innan så drog det ut på tiden
och plötsligt en hel vecka senare var det en ny kampanj med....gratis vinterdäck.... :roll:
Användarvisningsbild
av Dogfight
Idag kom nya bilen in i min volvo 10 veckor kvar leverans v17 :-)
Dogfight
av tkntkn
Dogfight skrev:Idag kom nya bilen in i min volvo 10 veckor kvar leverans v17 :-)
Dogfight
När beställde du?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 203

Luftfjädring gör underverk med bilen, sk[…]

Problemet är att seriösa verkstäder[…]