Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tkntkn
KrilleW skrev:
tkntkn skrev:7 veckor kvar till leverans, har en XC60 som hyrbil under tiden. Hyrbilen plockade jag ut som helt ny för en månad sen, hade gått 7km. Igår påkörd bakifrån...Hade gråtit blod om det varit min egen...

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hoppas det gick bra med dig iaf!
Yes inga problem, vi klarade oss bra allihop. Bilen skrapad och den där silverfärgade plattan (skidplate?) under spoilern bak blev sned. Ena slutröret (R-design) blev snett med.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av ak84
vovovo skrev:Min har vecka 10 och ändrades till Byggd i Gent idag!
Då får jag hoppas det händer nått i veckan. vad har du beställt för nått?
av ak84
vovovo skrev:Jag väntar på en XC60 D4 FWD Classic Summum
Stort sätt samma fast D3an istället så då borde den byggas i veckan
av Göte
Bara att hoppas Volvo har löst sina transportproblem från Gent fabriken till Sverige, för mig tog det ca 6 veckor från byggd tills att den kom till Göteborg och fick reg nummer.
av EMartler
Göte skrev:Bara att hoppas Volvo har löst sina transportproblem från Gent fabriken till Sverige, för mig tog det ca 6 veckor från byggd tills att den kom till Göteborg och fick reg nummer.
Min byggdes i tisdags förra veckan (31/1) och idag sa säljaren att den hade fått reg nr och hade därmed anlänt till Sverige. Står på min Volvo att det är leverans v9 men som det ser ut just nu blir det nästa vecka, v7. :)
av Glenn3
Göte skrev:Bara att hoppas Volvo har löst sina transportproblem från Gent fabriken till Sverige, för mig tog det ca 6 veckor från byggd tills att den kom till Göteborg och fick reg nummer.
Det tror jag, min byggdes färdigt i tisdags förra veckan och kom till Göteborg på torsdagen, får den nästa vecka.
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 203
Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

Någon som kört med 235/45-18 med et45 p[…]

Hej, Köpte en gammal S80 i början p&arin[…]

Volvo 240 usa front

Tjena hur installera jag usa front på en 240[…]