Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
För mig funkar det som vanligt.. fick meddelande från bilen om att jag glömt låsa när jag satt och åt på IKEA idag.. OPS! Låste direkt via appen.. (Bilen stod dock hemma, annan bil till IKEA.) :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Det gick toppen att logga in idag, provade en gång för att när jag såg tråden då jag haft problem på olika sätt sedan den levererades. Passade samtidigt på att ta bort inlogget och appen jag hade kvar från förra tjänstebilen. Det var någon vecka sedan den gick vidare till någon annan i samma firma och det kändes fel att ha appen kvar. Kunde dock inte låta bli att tuta lite innan jag loggade ut och raderade den bilen :)
Användarvisningsbild
av joel80
Tutan funkar ju tyvärr bara om du är inom 100 (eller 200?) meter från bilen. ;)
Användarvisningsbild
av fjohan82
Gurkburk92 skrev: fre 03 jan 2025, 20:57 Fungerar det att skicka navigation från appen till bilen för er?

Får upp "Kunde inte kontakta din Volvo.".
Skickade precis en adress till min bil (som står parkerad i garage) och det fungerade, inget problem.

Bilen går ner i typ viloläge efter x antal dygn, det kan vara en orsak om man upplever problem.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Brainys V60

Glad i hågen så får bilen sin v&[…]

Jag förstår inte riktigt vad som ä[…]

Spärr är inget nytt på Volvo, de h[…]

Trasig Renault Scenic

Det blev tvärstopp i arbetet med Renaulten. H[…]