Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av vovovo
MrSthlm skrev:4v till leverans på min volvo och den står som orderlagd fortfarande.

Denna väntan. :D
Idag ändrades det till 3v till leverans och den står också som orderlagd. Börjar bli dags för färdigbyggd om den ska hinna levereras i tid.
Planerad leverans är v10, men dit är det 4v när jag räknar...
av ak84
vovovo skrev:
MrSthlm skrev:4v till leverans på min volvo och den står som orderlagd fortfarande.

Denna väntan. :D
Idag ändrades det till 3v till leverans och den står också som orderlagd. Börjar bli dags för färdigbyggd om den ska hinna levereras i tid.
Planerad leverans är v10, men dit är det 4v när jag räknar...
Har också planerad leverans v10, står bara som orderlagd för mig också. Vill att det ska börja hända nått snart med den.
av Uljung
Daniel73 skrev:Sedan så byggs ju xc60 i Gent.....
Jovisst, tänkte om det nu var någon som väntar på en V60... :-P

Sent from my iPhone using Tapatalk
av Uljung
Knepigt det här med "På väg till din Volvohandlare", inte speciellt specifikt kan man lugnt säga. Står fortfarande så på min trots att jag har leverans kl 15 idag. Väntan har nästan tagit knäcken på mig, men sanningen är att det är himla najs och gå att se fram emot leveransdagen. Fick utöva lite zen över det, om ni förstår vad jag menar ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
av Kermit75
Info på volvobil.se(där anställda kan beställa bilar)

2017-02-06 Nu är 2017 V40, V40 CrossCountry och XC60 inte längre beställningsbara. Vi öppnar V40 och V40 CrossCountry igen så snart som vi fått in Modellår 18 i systemet. XC60 Classic blir inte beställningsbar igen. S60 och V60 finns tillgängliga lite till.
av valln
Att xc60 ej längre är beställningsbar beror nog på att de återstående bilar som är kvar att tillverka redan är köpta och således tingade.
Användarvisningsbild
av fjohan82
När slår detta igenom för de som ej är Volvoanställda? Går fortfarande att bygga och begära offert på hemsidan för dessa modeller ....
av Daniel73
fjohan82 skrev:När slår detta igenom för de som ej är Volvoanställda? Går fortfarande att bygga och begära offert på hemsidan för dessa modeller ....
Ställde frågan lite snabbt då jag var inne hos volvohandlaren i ett annat ärende.
Xc60 är stängd för nybeställningar men det finns några beställda lagerbilar som fortfarande går att ändra.

Det kommer att finnas en del d4 awd summum med voc som lagerbilar i dom populäraste färgerna.
av tkntkn
7 veckor kvar till leverans, har en XC60 som hyrbil under tiden. Hyrbilen plockade jag ut som helt ny för en månad sen, hade gått 7km. Igår påkörd bakifrån...Hade gråtit blod om det varit min egen...

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av KrilleW
tkntkn skrev:7 veckor kvar till leverans, har en XC60 som hyrbil under tiden. Hyrbilen plockade jag ut som helt ny för en månad sen, hade gått 7km. Igår påkörd bakifrån...Hade gråtit blod om det varit min egen...

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hoppas det gick bra med dig iaf!
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 203
Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

Någon som kört med 235/45-18 med et45 p[…]

Hej, Köpte en gammal S80 i början p&arin[…]