Var inne med bilen på grund av "bugg" i sensus...har sensus 3.0 ("problemet"/featuren fanns redan i 2.0)
Om man har en videofil som sensus känner igen men inte kan spela upp hänger sig sensus på filen.
Du kommer inte ut från det på någotvis... du är stuck!
Det ända du kan göra är att byta usbdriven till något annat eller deleta filen(i en dator).
Före igår så var det så att om videofilen fanns i listan och när det blev dens tur så försökte sensus spela upp den.
Nu efter updateringen så skippar den filen om den inte kan spela den.
MEN, den hänger sig fortfarande ännu om man väljer filen. Det dumma är att sensus tror att den kan spela den, eller den visar inte på någotvis att den inte skulle kunna spela den. Man märker det först när man väljer filen och då är det redan för sent. Irriterande! Detta lär ska vara en feature, inte en bugg!???
Sedan en annan sak som irriterar mig, om du lyssnar på en sång. Sedan tar fram listan med alla filer och försöker spola framåt. Då hänger sig spolningen och den håller på "for ever and ever", tills du klickar fram paus från undermenyn eller byter sång. Annar spolar den igenom alla sånger på hela listan(kanske hela usbdisken/stickan). Jag tycker detta är konstigt. Varför kan den inte sluta som den gör när du har sången uppe(alltså listan med filerna är inte synlig). Detta är en feature också... Jag tycker bugg.
Man skall åtminstone kunna stoppa den på ett smart sätt, exempelvis klicka på "spola framåt knappen" en gång till i såfall, inte paussa eller hoppa till nästa sång.
Mjukvara före updateringen:

Nu denna:

Båda är sensus 3.0... jag tycker denna mjukvara hade jag redan i Sensus 2.0.
Detta är alltså efter IAM( Integrated Audio Module) updatering...Undrar vad annat mjukvaran fixar?
Och, är det inte lite konstigt att den ligger som Kart- och mjukvaruversion. Tycker att de skulle vara skillt eller alla ihop, då även bluetooth.
Körde en Volvo V60 D5 AWD Summum (2012)
http://www.garaget.org/?car=279657