- sön 18 dec 2016, 18:43
leverans på tisdag :) snart så.. väntat sen i slutet av augusti....
Moderator: Moderatorer
grålle1 skrev:Och idag, 4 dagar efter att den gick över till byggd, ändrades status till "på väg till din Volvohandlare".. fortfarande dock 2 veckor kvar och leverans vecka 2 (Även om säljaren sagt att den kommer till honom 27/12 och vi bestämt leverans vecka 1).grålle1 skrev:Jippiee.. preliminär leverans ändrades från v3 till v2 idag.... (sista dag för ändring var24/11, beställd 30/9).... men det kanske ändras tillbaka igen, får väl se..... drygt att vänta :roll:Och idag gick min bil över till "byggd" (10v och 6dagar efter beställning) :D .... men att hoppas på leverans före jul/nyår är nog lite väl optimistiskt...
KenZoo skrev:Tycker det ser riktigt bra ut, men jag är ingen expert :D
Är detta billigt?
Ingår vinterhjul + VoC + R-Design + Klimatpaket, 243,500:-
MB77 skrev:Nu så är den äntligen byggdVa f*n nu hoppade den fram till vecka3..., leverans vecka 2
Skickat från min iPhone med Tapatalk
grålle1 skrev:Grattis, Vi hade samma beställning och sista ändrings datum och min är inte ens byggd än utan framflyttad en v till v3.grålle1 skrev:Och idag, 4 dagar efter att den gick över till byggd, ändrades status till "på väg till din Volvohandlare".. fortfarande dock 2 veckor kvar och leverans vecka 2 (Även om säljaren sagt att den kommer till honom 27/12 och vi bestämt leverans vecka 1).grålle1 skrev:Jippiee.. preliminär leverans ändrades från v3 till v2 idag.... (sista dag för ändring var24/11, beställd 30/9).... men det kanske ändras tillbaka igen, får väl se..... drygt att vänta :roll:Och idag gick min bil över till "byggd" (10v och 6dagar efter beställning) :D .... men att hoppas på leverans före jul/nyår är nog lite väl optimistiskt...