Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MB77
grålle1 skrev:
KrilleW skrev:
Ska dock tilläggas att han sa det INNAN jag gav honom mitt handslag. Tar det med en nypa salt än så länge :wink:
Haha... gjorde affär 28/9 och min säljare sa att han trodde "början av november" innan vi "skakade hand".... sen ändrade han sig till att det kanske blir December när vi väl slog till... men det blir nog inte December utan Januari... :cry: jaja, bara att vänta..
Som vanligt med säljare, de har inte koll på mycket :wink:
av KrilleW
Har lyckats komma in i Min Volvo nu, men när jag ska registera min beställning så tar det stopp. När jag fyller i mitt kundordernummer och bilordernummer så står det bara "Det finns ingen bild med de angivna värdena".

Någon som har stött på liknande problem?
av Göte
KrilleW skrev:Har lyckats komma in i Min Volvo nu, men när jag ska registera min beställning så tar det stopp. När jag fyller i mitt kundordernummer och bilordernummer så står det bara "Det finns ingen bild med de angivna värdena".

Någon som har stött på liknande problem?
Det tar tydligen ca en vecka innan bilen kopplas in i Min Volvo enligt min säljare, men jag mailade dom ordernummer och återförsäljarinfo så kopplades den in i Min Volvo dagen efter.
av KrilleW
Då har jag fått min bil kopplad till Min Volvo. Beräknad leverans V. 7 :(

Dock så är det inte min bil som kommer upp utan en XC60 Momentum med helt fel färg och utrustning :lol:
av Helblodsprinsen
sthlm123 skrev:Bilen har stått som byggd i Gent i två veckor nu och har inte uppdaterats sen dess.
Hur ofta uppdateras sidan på min Volvo?
Min har aldrig uppdaterats sen den lades upp.. 1 månad nu.
av MB77
Helblodsprinsen skrev:
sthlm123 skrev:Bilen har stått som byggd i Gent i två veckor nu och har inte uppdaterats sen dess.
Hur ofta uppdateras sidan på min Volvo?
Min har aldrig uppdaterats sen den lades upp.. 1 månad nu.
Min har inte uppdaterats sedan 5/10, totalt värdelös funktion, tyvärr.
av matthh
Fast så ska man väl ändå inte tolka den?
Att den inte uppdaterats betyder egentligen bara att planerna ligger fast och inget hänt som påverkar din order positivt/negativt.

Min egen beställning uppdaterades första gången 5 dagar efter att order blev låst, och då flyttades leveransveckan fram 1 vecka. Nästa uppdatering var 2 veckor senare, och då var den byggd. Efter att den var byggd uppdaterades den 3 ggr fram till att den var hos handlaren.
av KrilleW
Förut kunde man väl även se vilken köplats i fabriken man hade?
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 203

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering