Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av grålle1
KrilleW skrev:Hur långt efter beställning har ni fått tillgång till Min Volvo?
Ca en vecka..
av Göte
KrilleW skrev:Hur långt efter beställning har ni fått tillgång till Min Volvo?
Ca en vecka sen kom mail från min Volvo, tog nog en vecka till innan nya bilen blev kopplad oxå så att jag kunde se spec o status. Först,såg jag bara gamla Volvon.
av Helblodsprinsen
Göte skrev:Beställde min i slutet på september och fick prel leverans V3. :cry:
Antar att de fick in väldigt många beställningar just i slutet av september när deras kampanj på XC60 höll på att gå ut.

Jag beställde min den 26e september och fick leveransvecka 49 av min säljare.
av KrilleW
Det är galet vad olika leveranstider folk får. Märks att utrustning påverkar mycket.
Min säljare "trodde" jag kunde få leverans innan jul med lite tur. Beställde i förra veckan.
av MB77
KrilleW skrev:Det är galet vad olika leveranstider folk får. Märks att utrustning påverkar mycket.
Min säljare "trodde" jag kunde få leverans innan jul med lite tur. Beställde i förra veckan.
Innan jul :-O) bara att gratulera i så fall :-)-)

Min ligger till vecka 3, jobbigt att vänta!
av KrilleW
MB77 skrev:
KrilleW skrev:Det är galet vad olika leveranstider folk får. Märks att utrustning påverkar mycket.
Innan jul :-O) bara att gratulera i så fall :-)-)

Min ligger till vecka 3, jobbigt att vänta!
Ska dock tilläggas att han sa det INNAN jag gav honom mitt handslag. Tar det med en nypa salt än så länge :wink:
av Helblodsprinsen
blundahl skrev:Jag beställde min Xc60 summum den 26/9 och leverans v51 :-)-)
Exakt samma här! Har också v.51 på minvolvo men enligt säljaren är preliminärt leveransdatum den 6e december v.49. Man hoppas ju på att säljaren är den som har rätt :D

Vet att någon tidigare ställde frågan, hur ofta uppdateras det för er på minvolvo? För mig har det inte hänt något sedan beställningsdagen. Senaste uppdateringen 26/9.
av grålle1
KrilleW skrev:
Ska dock tilläggas att han sa det INNAN jag gav honom mitt handslag. Tar det med en nypa salt än så länge :wink:
Haha... gjorde affär 28/9 och min säljare sa att han trodde "början av november" innan vi "skakade hand".... sen ändrade han sig till att det kanske blir December när vi väl slog till... men det blir nog inte December utan Januari... :cry: jaja, bara att vänta..
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 203
XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]