Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
lilliz66 skrev:Skumt ja fick inte med nån rattvärme på min xc60 summum när ja beställde voc
det står då att det ingår i paketet, det var inte en MY16 du köpte? för där var det ett tillval. Jag fick då lägga till det på min fast jag tog VOC
av Fleshgear
Derank skrev:
lilliz66 skrev:Skumt ja fick inte med nån rattvärme på min xc60 summum när ja beställde voc
det står då att det ingår i paketet, det var inte en MY16 du köpte? för där var det ett tillval. Jag fick då lägga till det på min fast jag tog VOC

Det ingår väl i klimat paketet? Går ju välja endast voc o då får man ingen rattvärme.
av Sera
Derank skrev:
Köpte du Klimatpaket VOC eller bara VOC? Får du baksätesvärme?
av maswak02
Det har också brist på rattar med värme vilket gjort att vissa bilar inte kunnat levereras med detta, alternativt fått vänta mycket längre innan leverans. Det drabbade åtminstone V/XC70.
av ned1
Sera skrev:Är det någon mer som har problem att logga in på min volvo nu i kväll?

Gissar på att din Volvo har kommit till åf. Och när de bekräftat leverans så kan du inte logga in längre...

En gissning, men i mitt fall blev det så.
av Fleshgear
Sera skrev:Är det någon mer som har problem att logga in på min volvo nu i kväll?

Ja, jag hade problem att logga in, men det gick efter en stund, såg att den hade ändrats till steg 2 byggd i gent, men det tar väl minst en månad innan den kommer till åf, så var de med första xc60 jag beställde... *jobbigt att vänta* hehe
av Fleshgear
Kikiminni skrev:Flyttad från v 25 till 27
Tror inte att jag får ens bilen innan semester
De stänger väl oxå för semester
Min blev flyttad från v24 till v25, bilen har varit byggd i Gent nu i snart 2v, förstår inte vad det är som tar tid!?
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 203

Vill du inte ta ett smakprov så ta av ljudva[…]

Någon här som har en bil i den nya f&a[…]

Uppdatering går inte in?

Hur har det gått?

XC40 Reacharge Twin motor