Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mane
Spoiler »
Jag beställde v.5 och bilen kom till handlaren igår. Den stod som byggd i Gent fram till igår och står nu som påväg till handlaren, det är fördröjningar i systemet.[/quote]

misstänker det, såg idag att den är uppdaterad - på väg till handlare :-)-) (B) :-))))) (RO)
Användarvisningsbild
av joel80
Kommer en XC60 D3 man Kinetic Classic nu med baspris på 299k. Med xenon, Voc och nått mer jag inte kom ihåg.. Såg över axeln på säljaren min idag när jag var inne och pratade dragkrok. :)
av knivkoping
Eskimos88 skrev:Xc60 beställd v04 och fått klart för hämtning nästa vecka på tisdag. Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Riktigt härligt!

Min V60 har stått som på väg till ÅF i 8 dagar nu men den borde ha kommit fram kan jag tycka. Vad är det som sätts på extra vid leveransservicen egentligen? Matade på så mycket bös jag kunde inom våra avtal (summum, BE Pro, VOC Klimat, 18", sportchassi/-stolar), är det sådant som läggs till i verkstaden hos ÅF?
av Fleshgear
Någon som hört nått om leveranstid på xc60 Classic? Hörde rykten att det strejkas i Gent!
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 203
Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]

Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox