Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LOTEZ
1 vecka på byggd i gent här... blir galen av väntandet. lova mig själv at inte ta ut den förrens 28/3 tidigast men nu när det är så nära så vill man inget annat men fan den kommer ju aldrig
av ned1
Hej

Tänkte fråga om någon beställt XC60 Classic och fått leveranstid bekräftad?
Jag beställde nämligen Vecka 6 och det enda min ÅF kan säga är att leveransen sker Maj-Juni??
:roll:
Användarvisningsbild
av mane
ned1 skrev:Hej

Jag beställde nämligen Vecka 6 och det enda min ÅF kan säga är att leveransen sker Maj-Juni??
Samma här ungefär, beställt V.6 och fått preliminär leverans v21-22.
Har sökt säljaren för att se om det är en Classic som de har tänkt att bygga :lol:
av ned1
mane skrev:
ned1 skrev:Hej

Samma här ungefär, beställt V.6 och fått preliminär leverans v21-22.
Har sökt säljaren för att se om det är en Classic som de har tänkt att bygga :lol:
Enligt säljaren så levererar man inte Classic innan Maj.. Ingen aning men jag tycker att man bör kunna få ett preliminärt datum
av Droopy
LOTEZ skrev:1 vecka på byggd i gent här... blir galen av väntandet. lova mig själv at inte ta ut den förrens 28/3 tidigast men nu när det är så nära så vill man inget annat men fan den kommer ju aldrig

Lev efter påsk enligt ÅF, såg att den stod som byggd idag så ett steg närmare iaf.
av Droopy
SteelersVito skrev:
SoKn skrev:Härligt SteelersVito! ;)
Kom ihåg att det har inte hänt om det inte postas foton. :D

Haha, håller med :D Foton kommer men just nu är bilen så skitig att den inte gör sig så bra på bild...återkommer!
Hur låter PS + sub? har lyssnat på det i V70 och V60 och det lät anka, men har inte lyssnat på Harman Kardon PS i XC60 än, är du nöjd?
Användarvisningsbild
av SteelersVito
Droopy skrev:
SteelersVito skrev:
SoKn skrev:Härligt SteelersVito! ;)
Kom ihåg att det har inte hänt om det inte postas foton. :D

Haha, håller med :D Foton kommer men just nu är bilen så skitig att den inte gör sig så bra på bild...återkommer!
Hur låter PS + sub? har lyssnat på det i V70 och V60 och det lät anka, men har inte lyssnat på Harman Kardon PS i XC60 än, är du nöjd?
Tjenare, jodå jag är väldigt nöjd än så länge. Bra och rent ljud med mycket tryck, dock har jag inte pillat speciellt mycket med ljudinställningarna ännu så det går säkert att få det ännu bättre.

Har sedan många år tillbaka skänkt bort alla mina cirka 2000 st cd-skivor men införskaffade några enbart för att spela i bilen nu, bland annat Dream Theater som finns med cd + dvd, och dvd´n är i 5.1-mix, när man spelar från den så är det magiskt ljud :D Finns att köpa på ginza.se.

Återkommer med mer info när jag hunnit finjustera ljudet.

MvH Jens
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 203

Hej, min morfars gamle S70 har blivit sjuk. Den st[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]