Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SteelersVito
SoKn skrev:Tadaaa.. Bild
Säljaren erbjöd en full tank. En smålänning tackar inte nej till sånt. Bild

Bild med fruktansvärt osexiga vinterhjul.
Bild
Tackar för bilden, snygg bil!!! Härlig känsla antar jag att plocka ut en ny bil en fredag och ha helgen framför sig :D

Njut och ta det lugnt i trafiken!
Användarvisningsbild
av mane
Fick preliminärt leverans datum nu, beställt v.5 - leverans v.21-22.
För en XC60
av ned1
mane skrev:Fick preliminärt leverans datum nu, beställt v.5 - leverans v.21-22.
För en XC60
Beställde V6 och enligt säljaren "bör" leveransen ske V19-20 men har ännu inte fått leveranstid.. Då vet man att det kan dröja till mitten av Juni
av LOTEZ
Min verkar dom leverera enligt plan. Beställde v3 och fick 10v som leveranstid.
Idag ändrades det till 4v kvar.. Trodde MY skiftet skulle ställa till det i planeringen.. Hoppades lite på en MY17 med men det blilr en MY16 och det gör inget. Priset är fortsatt rätt och jag verkar vara den enda som gillar Ixion II bättre än 3 och 4 :)

Längtar ihjäl mig snart!!!!
6 nybilen jag kryssar :)
Användarvisningsbild
av mane
Härligt!

Blev mest lack då jag pratade med "min" säljare i torsdags och då trodde han runt "första 2v i april" - tre dagar senare var det istället V.21-22 :roll:
(inte hans fel givetvis... men lite drygt för egen del... Nästa så man ska ringa och gnälla om att man vill ha ett bra pris på lite mer utrustning :wink: )
Användarvisningsbild
av SteelersVito
Bokade äntligen hämtning av min nya bil idag, det blir lördagen den 5 mars, den skulle nog kunna vara klar tidigare i nästa vecka men då jag är på tjänsteresa till fredag kväll så blir det här perfekt.

Har längtat sedan 14 december då jag beställde bilen :D

Skaffat lite sjyssta 5.1-skivor som ska testas första dagen i den nya stereon (PS + subwoofers).

Btw...det blev en Magic Blå XC60 AWD Summum BE Pro, automat, med en del extrautrustning, ska bli så gött att äntligen få hämta den!

Lägger ut någon bild nästa lördag.
Användarvisningsbild
av SteelersVito
LOTEZ skrev:@ SteelersVito

Som ett barn kvällen inann jul nu förstår jag? :)
Haha kompis, det kan du lita på :D Är så taggad nu, 8 dagar kvar...snart dags att börja räkna timmarna!
av LOTEZ
A miss av mig. En HEL vecka kvar ju :???:

Fan själv har man minst 4 kvar...
Skulle ha tagit en lagerbil känner jag spontant men då hade man missat massa gottig extrautrustning
Användarvisningsbild
av SteelersVito
LOTEZ skrev:A miss av mig. En HEL vecka kvar ju :???:

Fan själv har man minst 4 kvar...
Skulle ha tagit en lagerbil känner jag spontant men då hade man missat massa gottig extrautrustning
Yes, det är nästa lördag det är dags!

Håller med...bättre att få bygga sin drömbil än att ta en lagerbil bara för att det ska gå fortare men missa en massa lull-lull :D
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 203

Inte speciellt, men det är en gammal bil och […]

De gick smärtfritt så nu får de[…]

Det är väl enklast att börja med gi[…]

Högtalare bak XC40 -22

Har precis köpt en xc40 -22 och det verkar va[…]