Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Den här tråden är VÄLDIGT nära låsning nu
av Gourmand
Att ni bara orkar ! Oavsett hur den här tråden avslutas, så är en sak dock säker - Collin fortsätter att skriva och vara obekväm och det är mkt glädjande att det finns en motorjournalist som inte agerar som en ryggradslös amöba och bara följer strömmen. Utöver detta har han tydligen en son, som även han har blivit motorjournalist. Förhoppningsvis har sonen samma integritet som sin farsa. Något att se fram emot således.
av Steff 99
Gourmand skrev:Att ni bara orkar ! Oavsett hur den här tråden avslutas, så är en sak dock säker - Collin fortsätter att skriva och vara obekväm och det är mkt glädjande att det finns en motorjournalist som inte agerar som en ryggradslös amöba och bara följer strömmen. Utöver detta har han tydligen en son, som även han har blivit motorjournalist. Förhoppningsvis har sonen samma integritet som sin farsa. Något att se fram emot således.
Det är väl ingen som förbjudit någon att tycka vad den vill om trafik och olika bilfabrikat, men det innebär väl inte att Collin skall stå där utan kritik för det han presterar i "Hänt i veckan", ursäkta Aftonbladet, sänker man sig så lågt att skriva i skvallerpressen så sänder detta också tecken på hur seriös man är som journalist.
Men tyck du vad du vill , men jag kommer att tycka och ge uttryck för hur jag uppfattar Collin och min uppfattning är att han har blivit en bitter gammal gubbe som tappat förankringen med verkligheten. :-)-)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Servostyrning xc-70, 2008

Går väldigt trögt vid stillast&ari[…]

Problem med p-broms v60 cc-19

@Eliaslundstrom , Värt att kolla, men f&arin[…]

Bra info, håll oss uppdaterade!

Skumt fel b230ft