Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjornw
Nu orkar jag inte läsa igenom hela tråden eftersom den är full med skräp men om vi håller oss till sakfrågan, dvs CarPlay, är det ju inget mer än en visning på bilens infotainmentsystem av appar som körs på telefonen. Alltså bara en variant av VNC (och liknande protokoll/lösningar) anpassad för Apple och bilar. Inte så revolutionerande i sig självt och inget som påverkar Sensus eller bilens inbyggda funktioner eller appar.
Inte omöjligt att samma stöd kommer för fler OS allt eftersom.

Från press-releasen:
Apple CarPlay allows connection of the device to the car through a Lightning cable – with Wi-Fi coming in the near future. The connection is based on a streaming H.264 video feed that returns user input from the touchscreen.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag tycker det bara är drygt med sånt tjafs som sånt här orsakar. En väldigt massa förolämpningar och hatande där den ena försöker överträffa den andre.. Oftast så funkar det inte att hålla det på en skämtsam nivå.. folk tar illa upp och blir arga/ledsna, åsså är cirkusen igång.

Jag sparar min ilska tills jag sitter bakom ratten.. så ni får nått att kolla på i incident-tråden. ;)
av psi
joel80 skrev:Jag tycker det bara är drygt med sånt tjafs som sånt här orsakar. En väldigt massa förolämpningar och hatande där den ena försöker överträffa den andre.. Oftast så funkar det inte att hålla det på en skämtsam nivå.. folk tar illa upp och blir arga/ledsna, åsså är cirkusen igång.

Jag sparar min ilska tills jag sitter bakom ratten.. så ni får nått att kolla på i incident-tråden. ;)
Väl talat.
Användarvisningsbild
av joel80
Det var menat till dig också.. bara så du vet. ;)
Och du fortsätter ju i andra tråden också..

Jag ska skapa ett konto där jag också.. borde ha gjort det för länge sen, det finns många bra forumtrådar på Swedroid.
Och så måste jag ju försvara oss lite.. det var ju någon som trodde att alla här inne gillar Iphone.. och att vi inte vet att Sensus är androidbaserat! :D
av psi
Jo men jag är varken ledsen eller arg. Sen att andra blir det är synd.

Sen att någon har skapat konto i mitt namn på deras forum är ju patetiskt men jag bryr mig inte.
av Ascii
joel80 skrev:Det var menat till dig också.. bara så du vet. ;)
Där fick han så han teg. :lol: Bara jag som undrar när Svenne B kommer tillbaka? Sven bidrog med mest underhållning i tråden. Han kanske sätter på sin iCrap just nu. Hehe.
av psi
Ascii skrev:
Där fick han så han teg. :lol: Bara jag som undrar när Svenne B kommer tillbaka? Sven bidrog med mest underhållning i tråden. Han kanske sätter på sin iCrap just nu. Hehe.
Säkert du som låtsas vara jag hos er.

Jag diskuterar gärna, men gärna här. Förstod att han mena mig där av att jag svara.
av Ascii
psi skrev:
Ascii skrev:
Säkert du som låtsas vara jag hos er.

Jag diskuterar gärna, men gärna här. Förstod att han mena mig där av att jag svara.
Haha, skulle det vara jag som skapat DITT konto på Swedroid? Jo men visst. Från och med nu ska jag neka att det här kontot är skapat av MIG på Swedroid. Hopplösa människor...
Användarvisningsbild
av SvenB
Var det någon som kallade på mig. Roligt om jag har roat någon, men jag var inte ute för att roa. Det är synd att det tog denna vändning på en bra diskussion. Jag tycker vi skall hålla oss ifrån att gå in och "trolla" i varandras forum.
Senast redigerad av 1 SvenB, redigerad totalt 0 gånger.
av Ascii
SvenB skrev:Var det någon som kallade på mig. Roligt om jag har roat någon, men jag var inte ute för att roa. Det är synd att det tog denna vändning på en bra diskussion. Jag tycker vi skall hålla oss ifrån att gå in och "trolla" i varandras forum. Det är ju en som registrerade sig här för att gå in och sabba tråden, inte med ett inlägg utan mer än 15.
Det var jag. Och med underhållande menade jag egentligen patetisk. DU är patetisk. psi, joel och alla andra troll (inklusive svenne himself) kan lägga ner. Hitta ett annat forum, för det här är från och med nu MITT FORUM!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
945-92 Generatorbyte

Det kanske skiljer på årsmodeller var […]

Har precis startat upp min v50 fleskifuel efter e[…]

Tidigare inlägg om att det krävs en ex[…]

Letar oljetryckmätare

Här är ju faktiskt en mätare med li[…]