Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pelleplutt
Det är sant, jag var kanske inte den typiska begagnatköparen när jag letade S80, det var ganska svårt att hitta en som matchade mina krav. Tyvärr fick jag ge upp och ta en utan värmare/VOC och RTI. :)
av Henkan
Vad ska man ha DAB-radion till? Det finns väl knappt några kanaler att lyssna på, dessutom är ju vidare utbyggnad lagd på is, som tur är.

Bättre att streama med TuneIn eller annan valfri webradioapp via mobilen
av wenne87
DÅ har jag kikat,

Keyless har jag haft på en hel del hyrbilar, men använder det inte helt, och elstol, här är det mest en förare, därav så finns inte behhovet för det priset... men la till silvriga rails på taket och 20" fälgar.
av wenne87
Batteriladdare har jag inte lagt till, något som är gratis... är det något som har med fabriksmontering att göra eller funkar det fint att lägga på det senare?
av pergrein
wenne87 skrev:DÅ har jag kikat,

Keyless har jag haft på en hel del hyrbilar, men använder det inte helt, och elstol, här är det mest en förare, därav så finns inte behhovet för det priset... men la till silvriga rails på taket och 20" fälgar.
Nu måste du förklara hur du inte kan använda keyless helt ut??? Stoppar du i nyckel fast du inte behöver, låser/låser upp med nyckel när du bara behöver ta i handtaget för att låsa och öppna???

Keyless är ett av mina favorit tillbehör, hur smidigt som helst :-)-)

Mvh
Per
av pelleplutt
Jag är nästan uteslutande den enda föraren av min bil, den har elstol men saknar minne, det är galet irriterande de en eller två gånger någon annan lånar bilen under ett år. Helt värt kostnaden för det. =)
Användarvisningsbild
av TommyP86
Henkan skrev:Vad ska man ha DAB-radion till? Det finns väl knappt några kanaler att lyssna på, dessutom är ju vidare utbyggnad lagd på is, som tur är.

Bättre att streama med TuneIn eller annan valfri webradioapp via mobilen
Vill man ha vanlig radio utanför stora sverige är det en god ide.
Men visst är tunein bra.
Användarvisningsbild
av Perra83
pelleplutt skrev:Jag är nästan uteslutande den enda föraren av min bil, den har elstol men saknar minne, det är galet irriterande de en eller två gånger någon annan lånar bilen under ett år. Helt värt kostnaden för det. =)
Minne är bra både när man är två som delar bil och efter att man har dammsugit klart. Stolen körs snabbt rätt igen. Jag tog dubbla elstolar. Lätt värt det.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Ja plomben är ett mysterium, vi ska gräv[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]