Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg?! *Omröstningen avslutad.. jag bytte till Power Blå!* :)

Vit solid
1
2%
Röd solid
10
20%
Svart solid
3
6%
Power Blå Metallic
16
31%
Flamenco Röd Metallic
Inga röster
0%
Bright silver Metallic
1
2%
Inscription Electric silver
12
24%
Seashell beige Metallic
8
16%
Användarvisningsbild
av Perra83
Du har rätt.
Det gick inte att beställa V60 med lam rutor plus tonade. Jag var nyss förbi Rejmes och skulle beställa. Säljaren skulle ringa och dubbelkolla men då var den personen sjuk idag.
Användarvisningsbild
av joel80
Nu är det nära!
Bild

Gillar varnings-skylten i bakrutan för högspänning! :lol: :lol: :p
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Kul! :D Olidlig väntan? Jag hade bara mått dåligt av att gå och titta sådär och inte få ta den med mig direkt. :D
av JohanO2
Riktigt kul, ser fin ut! :D

Lite off-topic, ska inte alla bilar från Göteborg ha vitt skyddsöverdrag, eller har de hunnit ta av det på XC70n bredvid?
Min kompis fick sin V70 -16 levererad utan skyddsöverdrag.
Användarvisningsbild
av joel80
Alla kommer inte med skyddsöverdrag tror jag.. men där på bilbolagets "mottagningsparkering" är dom nog i olika faser på olika bilar så överdragen kan nog åkt av.

Perra, inte helt omöjligt att min bil stod på en av dom bilarna på väg upp till Gävle! :) Den var inte på parkeringen i fredags!
Användarvisningsbild
av Perra83
Ja tycker att det har gått snabbt med din bil. Va många veckor tog det att få bilen?
Sen va de lite tillbehör som ska monteras?

Jag var in till min handledare och bytte till Inscription crystal vit idag.
Användarvisningsbild
av joel80
Ja det gick rätt så fort ändå.. Beställde 15:e sept. Så ganska exakt 2 månader till att bilen står hos handlaren..
Användarvisningsbild
av joel80
Hm.. idag fick jag mail av säljaren om att även mina vinterfälgar är restade.. och han visste inte hur länge. Så nu bestämde vi att om dom inte kommer innan början av nästa vecka lägger dom på vinterdäcken på sommarfälgarna. (17" dom också..) Så i mitten på nästa vecka hämtar jag ut.. oavsett om det inte kommit rätt vinterfälgar.
Nu börjar jag räkna dagar och timmar! :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
760 tändningslås?

Den startar direkt om man drar en kabel från[…]

Idag är det första gången jag r&ar[…]

Stänga av city safety permanent?