Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Säger han i sitt första inlägg..
Jag gillar android starkt, men ogillar hat mot oliksinnade.
Håll dig i din lilla bubbla om du inte klarar av världen utanför...

Och ska vi vara barnsliga så var förresten swedroid-tråden som började.. både att börja skriva "skit" om folk i den här tråden och att sen börja regga sig här för att trolla.
:roll:
av psi
Om vi skulle lägga ner den här sandlåde grejen och koncentrera på saken.

Hur smart är det igentligen med CarPlay eller för den delen Android baserade os i bilar?

Hur många i 240/740/940 forumen hade haft fungerande bilar igentligen? det är ju faktiskt inte alla som byter var tredje år...
Användarvisningsbild
av joel80
Ascii skrev:
joel80 skrev:Säger han i sitt första inlägg..

Och ska vi vara barnsliga så var förresten swedroid-tråden som började.. både att börja skriva "skit" om folk i den här tråden och att sen börja regga sig här för att trolla.
Jag tror inte ett dugg på att du gillar Android starkt. I så fall hade du haft lite vett i skallen. Du och din "kompisar" kan dra ut och gasa runt i en skraltig, knappt godkänd, rollermålad 740 full med dekaler på bakrutan, och efter det hålla käften.

Gulligt..
Har du läst igenom vad jag skrivit i tråden?

Du verkar ju vara ett levande bevis på att alla som gillar Android inte har så mycket vett i skallen... men jag ska kanske inte ha så förutfattade meningar.
Men man undrar lite varför du har så mycket hat? Bor du i närheten av Stockholm eller Gävle? Jag kan bjuda dig på en lunch så kan du få prata ut.
av Ascii
joel80 skrev:
Ascii skrev:
joel80 skrev:Säger han i sitt första inlägg..

Jag tror inte ett dugg på att du gillar Android starkt. I så fall hade du haft lite vett i skallen. Du och din "kompisar" kan dra ut och gasa runt i en skraltig, knappt godkänd, rollermålad 740 full med dekaler på bakrutan, och efter det hålla käften.

Gulligt..
Har du läst igenom vad jag skrivit i tråden?

Du verkar ju vara ett levande bevis på att alla som gillar Android inte har så mycket vett i skallen... men jag ska kanske inte ha så förutfattade meningar.
Men man undrar lite varför du har så mycket hat? Bor du i närheten av Stockholm eller Gävle? Jag kan bjuda dig på en lunch så kan du få prata ut.
Bor i Oskarshamn och har tyvärr inte vägarna förbi Stockholm eller Gävle. Om du däremot åker förbi Oskarshamn eller Kalmar så kan vi ta en fika. Kan till och med åka några extra mil för att få "träffa dig", har ju bil ( inte Volvo 8) ).
av psi
Uppskattar lite hett forum "krig" så länge de görs med glimten i ögat och en smiley då och då.

Rent hat har jag svårt för, lite självdistans och tjöt uppskattar jag.
Användarvisningsbild
av joel80
Synd, har tyvärr sällan jobb där neråt..
Gissar att det skulle bli ett lite mer civiliserat samtal om man träffades. Folk har svårare att förolämpa varann man mot man. (Om man inte sitter i varsin bil och gormar ut genom bilrutan.. att sitta i en bil verkar för övrigt ha lite samma effekt på folkvett som att "diskutera" på forum.)
Användarvisningsbild
av dirkdiggler
psi skrev:Uppskattar lite hett forum "krig" så länge de görs med glimten i ögat och en smiley då och då.

Du hade mått bra av lite självinsikt istället för självdistans ;)
av Ascii
dirkdiggler skrev:
psi skrev:Uppskattar lite hett forum "krig" så länge de görs med glimten i ögat och en smiley då och då.

+1

Vad säger du Dirk, ska vi fortsätta "diskutera" med idioterna eller ska vi dra oss tillbaka till sandlådan?
av psi
dirkdiggler skrev:

Vad är det för fel i och retas och provocera lite ibland?

Folk bryr sig generellt för mycket nu för tiden.

Inte sur på någon här, tycker de vart lite skoj med tjafs bara :-)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Semestern börjar idag så inatt rullar v[…]

Med lite redskap, viljan att lägga ut en del[…]

Stolsrygg knakar/ låter

Min stol är liknande, ”knirker” n[…]

Jag hade kollat gasspjället Sent from my 210[…]