Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Maximuspro skrev:Utan dpf går den väl inte igenom besiktningen?
Förhoppningsvis inte.
Nu har jag beställt en ny bakre ljuddämpare som de bygger ihop för lite mer ljud, lite större utblås. Tid bokad 4 september. Återkommer med resultatet, har inga superförväntningar, det var som Jerry sa på a alt, en diesel kan ju nästan vara utan ljuddämpare med ett leende på läpparna.

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
av OssianF
Maximuspro skrev:Nu har jag beställt en ny bakre ljuddämpare som de bygger ihop för lite mer ljud, lite större utblås. Tid bokad 4 september. Återkommer med resultatet, har inga superförväntningar, det var som Jerry sa på a alt, en diesel kan ju nästan vara utan ljuddämpare med ett leende på läpparna.

Vilka är "de"?
av Maximuspro
OssianF skrev:
Maximuspro skrev:Nu har jag beställt en ny bakre ljuddämpare som de bygger ihop för lite mer ljud, lite större utblås. Tid bokad 4 september. Återkommer med resultatet, har inga superförväntningar, det var som Jerry sa på a alt, en diesel kan ju nästan vara utan ljuddämpare med ett leende på läpparna.

Vilka är "de"?
Du har säkert missat det men jag har skrivit a alt två gånger i trådem. :)
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]