- sön 19 maj 2013, 08:40
#755820
Grattis till nya bilen, rätt nöjd va?
/Martin
/Martin
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts



- By garinge