Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MisterMister
mgmannen skrev:Tror att R-design inte börjar tillverkas förrän efter semestrarna. Så sa min säljare. Det gällde R-design, D2 automat och lite andra modeller...
Så är det tydligen. Hörde att det var produktionsstart v28, men de få som hinner tillverkas innan semestern är antagligen till största delen demobilar. Visserligen pratade vi V60, men det är nog sak samma.
av otown
Leverans v44 fick ja till mig, beställde v26 =(

XC60 summun savilegrå, teknikpaket pro, klimatpaket 2, 20" titania, integrerade slutrör, tonade rutor o lite annat smått lull lull
av johbe
Så här såg det ut för mig. Tog leverans förra veckan. Det är en D5 Summum BE PRO. Den berömda ratten fick jag inte trots beställning av den.

Bild

(Och ja, innan någon kommenterar det, jag har lagt alldeles för mycket tid på detta, men det är enklare än det ser ut. :D )

/J
av RCE
V38 fick jag på en XC60 D4 AWD svart met. Summum BE, driver support, klimat VOC, tonade rutor och fast drag.
Senast redigerad av 1 RCE, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av mgmannen
Jag har leverans vecka 37 på en V60 D4 Summum BE, beställd 27 juni. Prelstart för byggnation vecka 34. Det kliiiiiiar i fingrarna, sålde gammal-gammalbilen idag, så nu står garaget tomt.... (har en bil till så jag sitter inte helt i sjön)
av RCE
Jag hade först beställt en XC60 I Twilight Bronze och fick byggvecka 34, lev v38.

Sista dagen för ändringar bytte jag till en svart met. och nu befinner den sig i leveransstatus 2 (pressverket) sedan fredags. Frågan är om den börjat byggas tidigare pga färgbytet eller om den ska ligga där ett par veckor?!
Användarvisningsbild
av mgmannen
RCE skrev:Jag hade först beställt en XC60 I Twilight Bronze och fick byggvecka 34, lev v38.

Sista dagen för ändringar bytte jag till en svart met. och nu befinner den sig i leveransstatus 2 (pressverket) sedan fredags. Frågan är om den börjat byggas tidigare pga färgbytet eller om den ska ligga där ett par veckor?!
Tror inte man kan lita på varken leveransstatus eller köplats. Jag har en V60 beställd, byggstart v33, leverans v37, står kvar på status 1 sedan 4 veckor...
av swemax
Å jag har köplats 631 men bilen står hos ÅF
av RCE
mgmannen skrev:
RCE skrev:Jag hade först beställt en XC60 I Twilight Bronze och fick byggvecka 34, lev v38.

Tror inte man kan lita på varken leveransstatus eller köplats. Jag har en V60 beställd, byggstart v33, leverans v37, står kvar på status 1 sedan 4 veckor...
Köplatsen litar jag inte på men det andra borde stämma ganska väl. Min leveranstid har kortats med 1 vecka också, dock borde det väl vara semester i Gent nu.

Har inte skruvat ut och kontrollerat mer än p[…]

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]