- fre 12 apr 2013, 08:21
Hej Bullen,
Jag heter Martin och har köpt mig finöl (tror jag) Jag undrar om det finns något sätt att förbjuda andra att köpa glas som på något sätt kan
vara vilseledande, dvs glas som andra kan hälla sin fulöl i och på så sätt framstå som att dom dricker finöl som mig.
Jag gillar nämligen inte att andra kan framstå som lika sofistikerade och fina som mig, jag har ju trots allt köpt finöl! Ser gärna på och glädjer mig
åt andra som ev får ont i magen av fulöl, det värmer verkligen mitt poserhjärta.
Hoppas ni kan hjälpa mig!
/Martin <- som egentligen heter något annat i verkligheten.
MartinS skrev:Hej Bullen,
Jag har druckigt ett glas fulöl och blev riktigt dålig i magen. Skall man inte kunna dricka öl i vanliga glas utan att bli dålig i magen? Jag tycker det är dåligt av glastillverkaren isåfall.
Hoppas ni kan hjälpa mig att få ordning på glaset så kag kan dricka fulöl utan att få ont i magen.
Hej Bullen,
Jag heter Martin och har köpt mig finöl (tror jag) Jag undrar om det finns något sätt att förbjuda andra att köpa glas som på något sätt kan
vara vilseledande, dvs glas som andra kan hälla sin fulöl i och på så sätt framstå som att dom dricker finöl som mig.
Jag gillar nämligen inte att andra kan framstå som lika sofistikerade och fina som mig, jag har ju trots allt köpt finöl! Ser gärna på och glädjer mig
åt andra som ev får ont i magen av fulöl, det värmer verkligen mitt poserhjärta.
Hoppas ni kan hjälpa mig!
V70 D4 VEA FWD MY2015