- fre 25 jan 2013, 08:28
#721561
Det som är snyggt med det digitala instrumentet är att det lyser upp när man öppnar förardörren. Den stående varvräknaren till höger om hastighet kan jag däremot aldrig acceptera, och det gäller såväl digitala som analoga varianten. Rund hastighetsmätare och varvräknare skall det vara! Och helst några till snygga rundlar med tank, temp och ev oljetemp, turbotryck mm
V90 T6 Recharge Core Edition
C70 T5 cabriolet
740 GLT 16 Valve -88b
164 1973 (såld)
V90 Cross Country D4 AWD Advanced SE (såld)
XC60 D3 Summum (såld)
V70 D4 Dynamic Edition -13 (såld)
V90 1997 (såld)
PV544 Special II 1960 (såld)
740 GL -87 (såld)
mgmannen skrev:Velar lite hit o dit på detta. Har hyrt mycket bil i tjänsten och växlat mellan v40 och v60. Tycker att stämningsbelysningen och instrumenteringen i v40 känns "modern". Är barnsligt förtjust i att se hastigheten digitalt, tycker det är enklare att hålla jämn hastighet. Men instrumenteringen som kommer 60/70-serierna kommer ju inte bli exakt den som sitter i 40-serien (så tycker jag det ser ut), utan det blir en kombo mellan digital och analog. v40 har ju enbart digital.Nja, V40 har analoga mätare som standard. Det digitala är tillval som ingår i introduktionspaketet
Det som är snyggt med det digitala instrumentet är att det lyser upp när man öppnar förardörren. Den stående varvräknaren till höger om hastighet kan jag däremot aldrig acceptera, och det gäller såväl digitala som analoga varianten. Rund hastighetsmätare och varvräknare skall det vara! Och helst några till snygga rundlar med tank, temp och ev oljetemp, turbotryck mm
V90 T6 Recharge Core Edition
C70 T5 cabriolet
740 GLT 16 Valve -88b
164 1973 (såld)
V90 Cross Country D4 AWD Advanced SE (såld)
XC60 D3 Summum (såld)
V70 D4 Dynamic Edition -13 (såld)
V90 1997 (såld)
PV544 Special II 1960 (såld)
740 GL -87 (såld)